30 Kasım 2012 Cuma

Ders var dediler


Çok değil bugün itibari ile alacağım şekli görüyorsunuz.Her ne kadar gramerleri kavramış olsam bile hala hata yapıyorum o yüzden bugünden itibaren pislik gibi çalışmam lazım.
Öyle işte hacılar.Ayrıca yakında kumaş almam lazım çünkü kendime bir perde dikeceğim.En azından terzi makinesinden azda olsa anlıyoruz.Hem halamda istersem bana terzilik öğretirmiş.Oha o zaman kendime etek dikerim çok pis ya..Bu arada annem sütlaç yapacakmış sabırsızlık ile bekliyorum.Hala aşure yapmadı annem ağlayacağım artık.Komşular sözde aşure yapıyor su resmen su.İçine azıcık buğday atınca aşure olmuyor komşu teyze huuuu...
Evet bebekler.Bu hafta fena değildi.Bir haftayı babamın olayı haricinden sakatsız kol bacak sağlam çıkardık.Ama artık taramalı tüfekle vurula biliriz çünkü sınav günü emin adımlarla yaklaşıyor.
Bu arada Kasım ayıda bitiyor.Artık başka kasımları beklersiniz her halde.
Tüm gün kulağım kaşındı ya sinir krizi geçireceğim görende pis kaka bir kız olduğumu sanıp benden tiksincek.Ama değilim vallahi kulağımın içinde yağ asitleri birikmiş ben ne yapayım.Doktor bir damla verdiydi kaybettim of şimdi doktora gitmek lazım.Zaten burnum kanıyor ya buda nereden çıktı anlamadım bu hafta 3 kez kanadı.Talihime bak yarabbim.Neyse en azından bademciklerim toparladı hemen.
Bu arada beni bugün bilinçli olarak ıslatan şoför bozuntusu umarım yanından dev bir tır geçer ve tamamen ıslanırsın ne pis adamsın nasıl sapıksın koca yolda bilerek gelip beni ıslatıyorsun psikopat şizofren seni.
Öyle bana şans dileyin.
İngilizce sen beni parçalamadan ben seni parçalamaya geliyorum öptüm.
Kırmızı beremi takarak siftahı yaptım herkesin dibi düştü.Herkes takmak istedi bende ;"Bitliyseniz ellemeyin!!." diyerek bir cadalozluk yaptım.Bu yaştan sonra belimden uzun saçlarımla bit falan ayıklayamam ben resmen kazıtmak lazım olur o zaman tövbe Bismillah.
Öyle ben kaçar.
Kocaman gülücükler.

2 yorum:

  1. ben öyle çalışmaktan bıkmış biri olarak isyan etmek istiyorum! Kolay gelsin cano! =***

    YanıtlaSil