22 Kasım 2012 Perşembe

Happy Day

Merhabalar;
Uzun zamandır böyle iç açıcı şeyler yazmadım.Aslında öyle devamlı depresyon stayla falan takılmıyorum.Mutluda oluyorum.Ama bugün ilk defa sınıf arkadaşlarım ile gezmeye gittim ve çok eğlendim.
Geçen hafta gidememiştim ve bu hafta gitmek istiyordum.
Sınıfın çoğunluğu hatta en beklenmedik bizim oğlanlarda gelince hatta üşenmeden full mercekli Canon fotoğraf makineleri ile gelince ki ben o makinelere sarılıp uyuyabilirim.
Neyse konuşuldu ne yapacağız ? Sinemaya mı gitsek ? Yemek mi yesek ? diyorlardı ki ben iş bitirici araya girip "Bowling oynayıp yemek yiyelim bence sonra gezeriz" dedim.Ve hepsi böyle mutlu oldu.
Ama hepsi şaşkın ve bana "Hiltonda mı gerçekten,bizi almazlar,şaka mı yapıyorsun?" demeye başladılar.
Ve gördüler bayıldılar.Ama herkes aç yemek yemeğe gittik ve hepsi beklerken verin paraları bu böyle olmaz deyip hepsine yemeği aldım.
Ben patates kızartması sevmediğimden devler yedi.
Oradan Bowling için çıktık.Bu sefer hepsi aşina olmuş durumdaydı.Bu arada normalde kendi 38 numara ayaklarımı büyük sanarken bazen 39 da giyiyorum.
Benden 10 cm kısa (benim boyuma ayağım uygun ) kızın ayakları 40 numaraydı.İnanılmaz bir durum.Neyse biraz utandı zaten.
3 takım olundu benim takıma bir kız ki pek muhabbetim yok ama bugün muhabbeti kurduk.Birde benim kanka oğlanlar geldi.Sözde ben oynmayı biliyorum ya paso yenildim.Ama resimler çekilmekten.Gangnam Style ile çoşmaktan kendimizi alamadık.Hepimizin abuk subuk resimleri oldu.Hepsi çok şeker..Bu arada başka bir arkadaşta gelince kafile büyüdü.
Oradan çıkıp ne yapsak derken.Kordon diye tutturdular.Bu arada bugün hava çok güzeldi.Hatta kaç gündür bu kadar güzel olmamıştı.Güneşli bir gün.
Çimlere oturduk ve kartlarla erkekler oynarken biz o oyunu öğrenmeye çalıştık.Aslında Batak güzelmiş.Eğlenceli oyun hemen kavradım tabii bir daha Okey ve Bilardo oynayacağız(Yine fikir babası ben olarak ve herkes holey diyerekten.).
Tabii herkes Bilardo,Okey,Kart,Tavla oynayan beni görüp cidden mi ?
Süper ya ilk defa bir kızdan duyuyorum oynadığını diyip şaşmaları şaşırtıcıydı.Benim üretimimden kızlar var biliyorum.
Ama şu Bilardo olmalı ya.Hatta bugün çok istedim ama vakit işte.
Kordonda çimlerde oturduk.Sonra bir ara kızları aldım ve çiğdem kola aldık.Çimlerin üstünde bir başka güzel.Kalan çiğdemi kendime zulaladım heheh..
Bugün herkes birbiyle iyice kaynaştı en gıcık olduğunu zannettikleri erkeklerin bile aslında ne kadar iyi çocuklar olduğunu kızlar gördü ve kaynaşık oldular ve hatta tüm grup ayrılmak dahi istemedi.En son benim önderliğim ile Atom içmeye gidildi.Herkes korku içinde bir yandan "Sen önerdiysen iyidir." demeler.Ve hepsi geberdi ,bayıldı resmen.
Eee yani bu kız bu işleri biliyor dostummm  demekten kendimi alamadım.

Mutlu günler hak edenler içindir...

Çok çılgın hayat makisumum da resimleri sonra kafadan çekilmeler yaptık hatta Hitler duruşu bile.Bu hazırlık bir harika dostum!


4 yorum:

  1. heeeeey ne güzel herşey güzelmiş.
    :)
    hazırlık iyi tabii bol bol gez eğlen, sona herkes kalıyo ama hazırlıkta.
    :)

    YanıtlaSil
  2. oy deme öyle :/
    Ama ben çok böyle şeyler yapmıyorum o yüzden iyi bir şey :)
    Evet güzel bir gün geçirdim.
    Sende geçirmiştirsin umarım :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzell =) Hep böyle güzel olsun günlerin! =)
    "Mutlu günler hak edenler içindir" ne güzel bir söz öyle! Bayıldım!!! =)

    Ne çok sevmişim ben seni öyle! Şimdi okudukça daha bir farkına varıyorum. Özlemişim bide gelmediğim süre içinde! İyi ki bulmuşum valla seni! =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın sen
      hem yerlimsin
      hem yoldaşım hem arkadaşım iyiki varsın İpek
      varlığın yeter..

      Sil