3 Kasım 2012 Cumartesi

Hayal Kırıklıkları

Kolumuz bacağımız kırılsa acımaz hayal kırıklıklarımız deler geçer.
Ben mesela Cemal Süreya'yı severim.Ama tanışmak istemezdim.Kafamda onu oturttuğum yerden düşebilir belki.Hayallerim yıkılabilir diye.Zaten Rahmetli olduğundan tanışmam imkansız ama amacım örnek vermek.
Bazen ailemiz,arkadaşlarımız,bize yakın (eş,nişanlı,sevgili,sözlü,..) kişiler dahi bizi hayal kırıklığına uğratabilir.Sanırım en iyisi hayal kurmamak diyorum.
Hayatımın senaryosu 2.el gibi.Kimsenin okumaya tenezzül etmediği bir şey.Umrumda da değil aslında.Aman neyse.


5 yorum:

  1. O nasıl sözler Gülnihal.. Sen her şeyden önce sen olduğun için değerlisin. Başkalarının ne düşündüğünün ne yaptığının bir önemi yok. Senin hayatın değerli. Hayal kırıklıklarına gelince onlar için yapacak bir şey yok, malesef. Nefes aldığımız sürece var onlar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eliane sağol.
      Biliyorum ben ben olduğum için değerliyim.
      Zaten kendimden başka neyim var sığınacak.
      Öyle işte..
      Keşke hayallerimiz kırılmasa.

      Sil
  2. Bak yine... Boş ver kırılsın hayallerimiz. Yeterki kırılan hayaller olsun. Onlar kırıldıkça biz yenilerini kuralım. Hırsla, savaşma azmiyle! Düzen buysa bunu bozalım. Elbet tutacak bir gün biri. Çok basit hayaller bile gerçek olduğunda mutluluk veriyorsa hayal kurmaktan niye vazgeçmeli ki? Bir pire için yorgan yakılır mı? Bob Marley çok güzel söylemiş. Mutlu olmak için kimseden bir şey beklememek gerekiyor ama bu hayal kurmucaz ot gibi yaşıcaz demek değilki. Hem zaten insanız ki... Yapamayız ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın İpek sanırım ben bundan böyle kendim için hayal kuracağım.
      Hem onlar beni hiç üzmüyor ki ..:)
      Hatta mutlu bile oluyorum..

      Sil
    2. Hah şöyle ya! Ne o öyle karamsar karamsar! =)

      Sil