10 Kasım 2012 Cumartesi

Neyleyim

Bilemiyorum hatam nerede?
Ya söylenilen gibi hatalı olan benim ya da ben hala roma döneminde kalmış hala gerçekliğe inanan bir zavallıyım.O kadar ters mi düşüncelerim?
Sırf herkesin dediği gibi dik kafalı ve gururlu olduğum için mi ,bu dünyada yalnız mı kalacağım?
Sinirlerim geriliyor.
Dik kafalı mıyım ?
Evet öyleyim belki..
Ama benim inandığım şeyler bu hayatta .Değer verdiğim kavramlarım var.Ben kimsenin hayatına oynamadım.Kendi hayatıma oynadım.
Bir sülük bir sümük olmayı göze almadım ki ben.Herkes gibi olmaya çalışmadım hiç.Şu yarın son bulup bulmayacağını bilmediğim kısa ömrümü ben olarak yaşamak istedim.
Evet dik kafalıyım.Evet rahat mısınız?
Mutsuz olmamı istemiyorsunuz belki.Ama benim bu şekilde mutlu olmayacağımı hala anlamadınız.
Neyleyim yalan duyguları.Ben katıksız sevginin peşindeyim.Hayat kolay mı?
Hayat bazen vazgeçmek ağlayarak.İsteyip tutamamaktır.
Buna göz alacak kadar cesur olmuş benden kork gibi kaçmamı beklemeyin.
Ben hayatla savaşıyorum.
Ve gerekirse bu uğurda yalnız kalırım.
Benim yolumda benimle yürümeyecekseniz ayak bağı olmayın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder