10 Kasım 2012 Cumartesi

Bu akşam ;


Sana ne anlamıyorsan..

(Lise yıllarında bana çok söyletilen şarkıyı yıllar sonra tekrar dinlemek çok garip..)



Gözlerimi kapatsam yüzü görür müyüm?
Gündüzleri uzatsam geceler bir kördüğüm
Kapıları kapatsam yalnız üşür müyüm?
Bir kuş olupda uçsam üzerine süzülür müyüm?



Elden bir şey gelir mi
Kıymet bildiklerim gibi
Benimde bilinir mi
Sen haklıydın her zaman 
Annem gibi..

Haksızlığıda koydum bavula
Yalnızlığı da aldım yanıma
Teşekkür ettim her şey adına
Gidiyorum gidiyorum ama 
Etmiyorum 
Eyvallah



Hadi beni duy 
Bu ne biçim huy 
Gel de yerine başkasını koy 
Yaşlanınca hasta olunur 
Yan yanaysak hep çare bulunur ..

(İtiraf etmem gerekirse bu klibi ilk izlerken oh oh Ziynet hanım çıtır oğlan bulmuş derken sonra ağlayıp üstüne sonra her gördüğüm an zırıl zırıl ağladığım ortada..)



Biliyorum ki Tanrım
Seni çok uzak bir yerlerde yaratmış
Seni yazmış alnıma haketmem için Yıllar yılı aratmış.



                                                    Amman hayat hiç insana adil davranmıyor
                                                        Yıllar yaprak yaprak takvimden kopuyor
                                                             Şimdi o nerede ben nerede Allah bilir
                                                                     Sorma hiç sorma..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder