24 Aralık 2012 Pazartesi

Zımbacı gençlik

Bu sene zımba akımı var..
Bu akıma bende katılmak istedim çünkü yıllardır sevdiğim bir tarz varsa vintage modeldir ve bence vintage zımbalı daha güzeldir.Moda olmadı kendimizi yalnız hissetmemizi azalttı dün Shin'in bana aldığı bugün kendime aldığım zımbalı..Ki aynı yerden aynı bayandan aldım..
Çok şahaneler çünkü benim zımbalılarım fazla zarif ve küçük ve deri..
Benim gibi klasik bir tarzınız varsa iki kez sarılan çıt çıtlı değil kemerli olan ince ve deri(gerçek) zımbalılar tercih ederseniz hep maskülen ve ağır bir rock havasından korunursunuz..
Bu arada burasa bir fashion designer gibi oldum.
Bunun türkçesi neydi ya hazırlık dilimi bozuyor..

4 yorum:

  1. Ben zımbaları sevmiyorum yaaa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lala benimkinin resmini koyayım çok hoşuna gidecek abartılı ve büyük değil çok ince ve zarif :)

      Sil
  2. Sana ne giysen yakışır kii =***
    Ama gözümde canlandırdım valla güzel gibi =))
    Ben de artık hazırlık okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpek'im görsen süperler..
      Hazırlık çok güzel bir şey ya :)

      Sil