19 Ocak 2013 Cumartesi

İsmet Özel den;

İsmet Özel'in Çatlıycak Kadar Aşkî  adlı şiir kitabını aldım bugün birde Ümit Yaşar Oğuzcan'ın şiir kitabını..Ama şimdi konumuz bu..
Önce elime Ümit Yaşar Oğuzcan geldi tam alıp gidecektim o tatlı ufacıcık arada gözükmeyen kitap dikkatimi çekti neymiş bu diye çekince bir anda görüverdim..İyi ki görmüşüm içine bakınca almak istedim.Alsam mı almasam mı ikisini mi alsam birini mi alsam derken ikisini de aldım..İyi yaptım.İçimde kalacağına almak daha uygun şiir okumak roman okumaya benzemez zevk işidir..Keder işidir tasa işidir öyledir şiir..Aşk,hayal kırıklığı,keder,ümit ne ararsanız olur belki bu yüzden şiir yazmayı seviyorum şiir yazarken tüm istediklerimi bir dizede hemen anlatabiliyorum hoş bazen dize dize uzuyor..

Zamanında solcuymuş İsmet Özel ama zamanla İslamcı biri olmuş çıkmış.Ama şiirlerini etkilememiş sadece şiirden kopup düz yazıya geçmiş.Düz yazılarına da bakacağım yakında kısmet olursa çünkü şiir tarzını sevdim..İyi ki küçücük kitap elime geçmiş diyorum.Hoşuma giden bir kaç yeri paylaşmak istiyorum..

OTOYOLDAKİ KAVŞAKTA KAVRULMUŞ RUH SATICISI
10.    Püf noktası neden ruh kavrulmadan satılmaz
         Çünkü çiğ ruh bulantı sebebi sevdalarda

         Çiğ ruh bakteri dolar alaşıma katılmaz
         Öpüşürken siğildir elinle sev dalar da

(syf.18)
KISA PANTOLON,PASLI ÇAKI,DİZDE KABUK BAĞLAMIŞ YARA KISA ÇAKI,PASLI PANTOLON,GÖZDE YARASI KALMIŞ KABUK
1.   Nazlan
      Sitem et
      Kırıl bana 
      Beni geç vakit
      Tek başıma suya yolla
      Bağçede yüzünü öteye çevir
      Güle  hayret ediyormuş gibi yap
      Gülümseyerek konuş da başkalarıyla
      Somurt, avluda sadece ikimiz kalınca 
      Kızıp en evecen adımlarınla üst kata çık
      En sevdiğim çiçeğin saksısı kaysın elinden
      Derinleşsin ben içerledikçe ruhumdaki sakarlık...
(syf.21)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder