4 Şubat 2013 Pazartesi

Giderli 16

Demet Akalın'ın yeni albümünü dinledim ve bazı şarkıları çokta beğendim..Hatta bunu daha önceden hazırladım.Bazı şarkıları felaket olsa da atar,gider,intikam şarkılarında Demet Akalın herkesi devirir geçer..Şahsen bu ara bir şarkısına fena hale halde taktım diye bilirim..
Şimdi albümünün güzel şarkılarını paylaşalım..

Son hafta favorim olan şarkısı bu devamlı dinliyorum herhalde özellikle o Felaket deyişi hoşuma gidiyor..

Söyledim sana
Aşk oyuncak ayrılık oyun bence kalbinde sorun
Denize düşsen yılana sarılıyosun… Yazık
Felaket senin sonun


Yılan nasıl fena bir şarkıdır insanı ağlatır o kadar geren bir şarkı.Bazen insan ağlayarak söylemek ister..


Gökhan Özen'e ait söz ve müzik birlikte güzel bir düet oluşturmuşlar..Yine atar yine gider..


Giderli Şarkılar adı altında geçen şarkısı..

Arkasına bakmadan çekip giden birisi var...
Eminim bu gidişin yarın u dönüşü var 
O şimdi kaf dağında ve kendinden çok emin 
Tabi kaderin her zaman son bir gülüşü var 



Türkan şarkısı ne kadar neşeli olursa olsun sevdiğine veryansın edip sonra Allah kahretsin kendimi içkiye veriyorum boş veriyorum her şeyi diyen kızların şarkısı..



8 yorum:

  1. Hey allam ya bana Demet diyor! =) Neyse...
    Memledim seni!! =))

    YanıtlaSil
  2. tımım dinlemeye aldım.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Demet Akalın dinlemek bana göre normal bir durum değil :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Bir sen varsın bebeğim beni destekleyen :)

      Sil