24 Şubat 2013 Pazar

Gorgeous

Evet Gorgeous Gülnihâl uzun bir aranın ardında burada hepinizi özledim yorumlarınıza cevap verecek kadar bile vaktim yoktu devamlı çalışmaktan okula gitmekten ve sümüklü olarak geziyorum.
Bir dakika biraz geri alalım..
İş yerindeki paçoz kız nişanlandığı için üst üste mesailer yaptım.Ayrıca geçen gün botlarım su geçirdiğinden ve beni yağmurun her yanıma kadar ıslatması nedeni ile burunlarımda bir sıvı oluşumu meydana geldi.Adaçayı ve tarhana ile mücadele veriyorduk.Dün babam ile gidip bana çok güzel ultra ultra güzel ayakkabılar aldık böylece artık ayaklarım ıslanmasın diye olurda ayaklarım ıslanırsa babam hepsini öldürür zaten çünkü adam para verdi  o kadar gidip kıytırık şeyler almadı kendi elleriylen beğendi..
Herkesin yazılarını okumak istiyorum ama yavaş yavaş yorumlara cevap vermeye çalışacağım beni özlediniz biliyorum..
Sevgiyle kalın..


6 yorum:

  1. :) ne şeker yazmışsın yine ama.

    YanıtlaSil
  2. O paçoz kıza ben de sinir oluyorum :)
    Dikkat et kendine Gülnihal'im, yeni ayakkabılarını da güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah ne diyeyim sana eliane dertliyim bu konuda sağol bir tanem :)

      Sil
  3. Gorgeous değil. ninja o.. bir de kiraz çiçeği. En azından tavır alabilirim Gorgeous 'a.. Ohh söyledim rahatladım sanırım.p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ninjayım zaten ben o insanların bana uygun gördüğü haa hem ben kendi ülkemin Queen'i değil miyim :)

      Sil