26 Nisan 2013 Cuma

Bilmezsin


Yine geçti bir günüm daha sensiz
Ağladım içimden çaresiz kimselerin haberi yok
Yine baktım eski resimlere
Sarıldım yokluğuna sen diye
Nefesin sıcaklığın yok
Sen orada öylece canımdan can gibisin
Günler geçtikçe aldığım bir nefessin
Tadı manası yok derdim anlatması yok
İçimde aşk birisin kaçıp kurtulması yok
Ben burada böylece ellerim bomboş
Günlerim aynı günlerim sarhoş
Farkına varmazsın duysan inanmazsın
Unuttum sanırsın 
Bilmezsin ki ben hala senin delinim
Gel desen düşünmeden gelirim
İstesen canımdan bile geçerim
Bilmezsinki sen bende saklı yerini dün gibi

Tuttuğum ellerini her gece kurduğum hayallerini bilmezsin ki
Niye tanıyıp bildiğim yüzler bile
Yokluğunda avunayım diye
Bir an çarem olmuyor
Niye bu karanlık gecelerde
Niye yüreğim her nefeste
Sen diye yanıp yanıp tutuşuyor


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder