8 Nisan 2013 Pazartesi

Her şey olduğu kadar kesin

Yine bir gün..Umutsuz başlanılmaz ki günlere..Her gün olduğu günde kalır..Artık bir şeyleri olduğunda arkada bırakmak gerekli..Kendimle mücadelelerim oldu.Ben mi yendim ben mi yenildim hiç bilmeyeceğim..Ama artık umrumda değil..Uzun süredir doğru düzgün yazmadım hatta bloga son bir kaç yazı haricinde hiç girmedim buraları blog arkadaşlarımı çok özlediğimi fark ettim yavaş yavaş hepinizi ziyaret etmek için can atıyorum..

Geçen gün kız kardeşimin okulda çok yüksek bir meblağ parası çalındı ve böylece ben tüm maaşımı ona gönderdim böylece çulsuz kaldım tam üzülürken aklıma bir şey geldi ,"belki ihtiyacı vardır."..Eğer ihtiyacı var ise helal olsun belki gerçekten lazımdır belki ilaç alması lazımdır bilemiyorum kötü düşünmek istemiyorum.Eğer kötü niyetliyse de Allah affetsin ve doğru yolu buldursun..

Artık Ulu Önderimiz Mustafa Kemal ATATÜRK'ün fotoğraflarını istediğimiz gibi asmak yasak olacakmış ve Türk Bayrağı da öyle..Ayrıca tesislerde Atatürk ibaresi de kaldırılıyormuş.Ama nede olsa Türkiye Cumhuriyeti yazısı kalktığında kimsenin gıkı çıkmadı zaten ülke ülkelikten gitmiş New York  Times gazetesi manşet atmış onlar bile görmüş biz görememişiz;"Türk Hükümet Halkına İhanet Ediyor." tarzı bir başlıktı sanırım içinde ülkenin nasıl bölünüp yıkıldığı yazılıyordu..
Halk o kadar umursamaz o kadar fena ki artık acıyorum acıyan gözlerle bu halka bakıyor ve doğrusu tiksiniyorum.Ülkeyi satışınızdan işgüzarlıklarınızdan Paşalara,Atamıza,Bayrağımıza,Şehitlerimize yaptığınız ve sustuğunuz için hepinizden tiksinir hale geldim.Öyle körsünüz ki önünüze atılan köpek oyuncaklarıyla saatlerce oynayabilirsiniz..

Ders çalışmam lazım hoş çalışıyorum dün bir İngilizce hikaye bitirdim bugünde diğerini bitireyim en iyisi hatta birazdan başlayayım hacılar ben çok dolmuşum ya..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder