15 Nisan 2013 Pazartesi

İlk Dağcılık tecrübem

Fazladan mesaiye kaldım ama yine de buna katıldım çok yoruldum öldüm bittim ama başardım.Ege bölgesinde bulunan tek büyük şelale olan Türkmen Şelalesine gittik..Böylece dağcılığa adım attık.Doğrusu dağcılık keyifli bir alan.Ekiplerle gidiliyor öyle gitmesi zor İzmir'den 100 km uzakta Aliağa'da bulunuyor ve kesinlikle profesyonel değilseniz tek gitmemelisiniz çünkü aşılacak dereler ve kaygan dağlardan 17 km toplamda yürüyüş var engebeli olduğundan çok zor geçebilir..
Biz arkadaşlarımızla resimler çekilip durduk.Ama her şeyin öncüsü bendim biraz fazla sporcu tipli olmam birde boyumun onlardan uzun olması her şeyi ilk yapmamı sağladı en zorlu dere yolundan kolayca geçip uzman dağcı hocalardan bir aferin kaptım..Arkadaşımın annesi de dağcı olduğundan daha çok eğlendik..
M.amca bize mangal yaptı ve çocukluğumda en sevdiğim çiçekleri tekrar gördüm bir kaç tane dışında çiçek toplamamaya gayret ettim ve biraz taze kekik topladım arkadaşlarımla.
Sabah 6.30 da başlayan olan akşam 9 da bitti ama bizde bitmiştik.Artık gerisi gelir diye düşünüyorum..Ben çok sevdim çünkü ve Y.teyze de bizi hep götürmek istiyor artık..
Çok güzel bir çiçek kopartmaya kıyamadım ama birileri dönüşte bir baktım kopartmış.

Türkmen şelalesi..

Kır çiçekleri..



..İleride daha çok gezersem belki bir doğa blogu açabilirim kim bilir..
Sevgiler..

3 yorum:

  1. çok kıskandım!1 çok severim doğa yürüyüşlerini :)

    facebookta fotograflarını görmüstüm ama yazısını okumasam olmaz dedim!

    YanıtlaSil
  2. Ben de dağlarda gezinmeyi çok severimmm:)
    Güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Oha! Çok güzel! Çok kıskandım! Ben de dağcı olacağım işte bana ne! =D Ne güzel yapmışsın böyle bir şeye katılarak! =)

    YanıtlaSil