7 Nisan 2013 Pazar

Seninkisi bitmiş olabilir ama benim duygum bir bela

Geç kaldım ama yine de olsun..Hayat zorluyor.Öyle ikilemdeyim ki bir cesaret etsem ama gururum el vermiyor gene..Yine..Yine..
Dinleyemedim hiç dinleyemem bundan sonra..Kulaklarımda çınlar da duyarsam ağlarım nasılsa..Hani derler insan insana benzer ama bu herkes mi?
İzmir ağlıyor..
İzmir kan ağlıyor..İzmir öyle vefasız değil işte nankör değildir İzmir..İzmirli merttir.. İzmirlinin her şeyi tamdır da kendisi eksik kalır ya öyle..
Denesem kayıp edeceğim ne var diyorum kendime sonra korkuyorum..
Ona bir sor hala aynı yerde mi?O na sor artık mutlu mu?

1 yorum:

  1. Bir kere kır o zinciri,
    Bir masanın üzerine koy gururunu,
    Dene, denemeden bilemezsin
    Acaba? Demesin içindeki ses!
    Bırak gururunu, kalbinin sesini dinle...
    İşte aradığın bütün cevaplar orada olacak.
    Al cevaplarını...
    Sonra al yine gururunu masanın üzerinden.
    Gururun hep senin olacak,
    Peki ya gelip geçen zaman?

    YanıtlaSil