22 Mayıs 2013 Çarşamba

Ama çünkü ama çünkü lakin

Dün Kero ile konuşuyoruz..
-Gülnihâl teyze naber?
-İyiyim teyzecim senden naber?
-İyiyim ben
-Ne yapıyorsun ,gelirken sana oyunca alayım mı?
-Alma oyuncak ben oyuncak gördüm kasaba
-Sana kasaba alayım mı?
-Ben çalışcam şimdi artık.Alma ama çünkü o çok büyük çünkü o yüzden ama ben ona sarılmam ki ama ben ona sarılamazsam istemem onu ama..
-O zaman almayayım
-Alma ama çünkü işte öyle..
-Hayvan alayım mı?
-Hayır alma ama.İşte öyle..Anneannem ne yapıyor?
-Anneannen oturuyor .Özledin mi onu?
-Özledim ama çünkü özledim..

Evet diyaloglarımız ama çünkü ama çünkü lakin öyle işte :)
Teyzen ağzını yesin minik bebeğim benim ,koca adam olmuşta bana anlatıyor.
Hafta sonu bebek mağazasında ona çok güzel eşyalar beğendim.Ve bir çok kitap yazın işten çıkınca ona götüreceğim ve ona yeni oyun eğitim programı hazırlayacağım.Normalden büyük cüsseli olduğundan daha 2,5 yaşında olmasına rağmen 4 yaş grubu elbiseler almayı düşünüyorum..
Teyzen seni çok özledi yeşil başlı göven ördeğim..

2 yorum: