31 Mayıs 2013 Cuma

Bu sıralar ne dinliyorum

Yine bir müzik keyfi yapmak istedim.Bu blog fazla kişisel ve ben bunu seviyorum.Başka bir bloga geçmeyi düşünemem ben burada büyüyorum acılarım mutluluklarım ile ben buyum işte.Pişmanlıklarım olmadan düşe kalka ama her zaman dimdik yürüyorum..Haydi bakalım biraz eğlenceli müziklerimi dinleyelim.Gülnihâl ne dinliyor bu haftalarda..


Gezdim tozdum bekârdım hoştum
 Durdum durdum seni mi buldu
 Mangalda kül bırakmazken
      Düşün düşün ben seninle bozdum


Zaten hiç kimse görmedi bilmiyor
Bir hayır benden
Aşkımız takıldı dönüp duruyor
Çıkmıyor hiç aklımdan
Fırtına koparsa gururumdan
Kaçarım en azından
Senin gibi nefesime dokunan
Kimse yok mu...
Hasreti savurup kalbime koşan
Kimse yok mu...


Tak şu sepeti koluna
Herkes kendi yoluna 
Arama sorma boşuna 
Gitmiyor hoşuma lalala


Ya ya ya … Ben en özel
Ya yayaya… Ben en güzel
Ya yayaya… Ben her şeyindim ya
Ya yayaya… Sen çok bilen
Ya yayaya… Yalnız gezen
Ya yayaya… Sen terk edildin ya


Alıştım ben sana her yerde sen varsın
Gözüm görmez oldu yokluğun çok acı
Bitmiyor geceler saatler geçmiyor
Zaman durdu sanki sen gidince


Asla sana kızamıyorum
Sana küsemiyorum
Sen beni aşık ettin
Asla yerine koyamıyorum kimseyi
Öl dedin de ölmedik mi


Özüme sözüme döndüm
Doğruyu yanlışı gördüm ah 
Can çıkmamış yerinden 
Asla gibi geri döndüm






Ya gel yak ya git bak
Gidenler pişman ancak
Cesaret bi zahmet
Uzun sürmez bu davet

1 yorum: