22 Mayıs 2013 Çarşamba

Sorun bende değil sendeymiş

Bir blogta okuduğu üzere kişiliğimizi burcumuz belirliyormuş.Hemen merak ettim bakayım bir dedim..Hatta kan grubumu paylaştım doğru yerlerde var..
“AB” Grubu “Rahat” 


Olumlu yönleri: Hassas, gururlu, diplomatik, sempatik, çabuk öğrenen, zevk sahibi, herkesle kolay anlaşabilen. 

Olumsuz yönleri: Devamlı şikayet eder, farklı ve değişken ruha haline sahiptir, çok düşünür. 

Gerçekler: Dünyadaki insanların %4’ü AB negatif, %1’i AB pozitiftir. 

Özellikleri: Zıtlıkların bir arada olduğu bir karakterdir: Örneğin sosyaldir aynı zamanda utangaçtır. Ne yapacağı önceden kestirilemez. Arkadaşlarına bağımlıdır fakat eğer çok üzerine gelinirse isyan edebilir, sosyal ortamlarda zaman zaman utangaç zaman zamansa cesurdur. 

Yaratıcı/sanatçı bir yönü vardır. Zorlayıcıdır. Psikoloji, astroloji ve falla ilgilenir, iyi bir politikacı ya da diplomat olabilir. Çok geniş tavırlar sergileyebilir(Rahat biriyim ama geniş olmadığımı biliyorum.), problemleri sezmek(Problemleri sezmekte başarılıyım ama engel olamadığım hallerde oluyor.Problemleri görmek önceden beni gergin kavgacı biri yapıyordu ama son bir kaç ayda bu iğrenç özelliğimden kurtuldum şükürler olsun eskisi gibi oldum çok mutluyum .) ve engellemek konusunda çok başarılıdır. 

Şehir atmosferini sever ama bazen kapalı alanlarda kalmaktan hoşlanmaz. Yaşadığı ev onu düşünmeye ve hareket etmeye motive etmeli, yaptığı her şeyde başarıya ulaşır. 

Özet: Gizemlidir, mantıklıdır, ekonomiktir, etkilidir, genelde eleştiricidir, analitik bir düşünce yapısına sahiptir, duygusuzdur(Her zaman değil ya duygulu insanım aslında ama bazen duygusuz olabiliyorum buda değişken), orjinaldir, yalnız kalmayı sever(Bu kesinlikle doğru yalnız kalmaya bayılıyorum ama çok fazla başarılı olamıyorum çünkü herkes toplanıveriyor..), çabuk sıkılır, çevresine kolay uyum sağlar, içgüdüsel duygulardan nefret eder, insanlara faydalı olmaya çalışır, başkalarının ona dokunmasından hoşlanmaz(Bana dokunulmasından hoşlanmıyor değilim hoşlanırım ama önemli olan karşımdaki insanların ne niyetle dokunduğudur o yüzden temkinliyimdirim birazda ürkek olduğum kesin).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder