20 Haziran 2013 Perşembe

Didi-Soğuk Çay

Geçenlerde reklamını gördüm ve hemen almak istedim ama bulması zordu daha ülkeye yayılması lazım..Sınav için sabahın 8inde Redbull ararken gördüm ..Akşam babama söyledim çünkü neden dış ülke malı olan Lipton ve Nestle ürünü alayım ki..
Tabii önce tadına bakmam lazımdı.
Dün Limon,Şeftali ve Bergomatlı Soğuk çaylarımızı aldık.
Boyu bir bira şişesi kadar yani kocaman.

Bergomatlı olanı bir harika normalde o lipton,nestea  olanlar 1,50 tl iken bu onlardan daha çok ve 1,45 tl ve bunlara on basar lezzette..İnanıyorum ki Çaykur'un didi'si bu firmalara fark atacak.
Şeftali olanı biraz hafif gelebilir ama güzel..
Yarın limonluyu içeceğim onu da yazarım.Ama eve bergomat depolasam süper olacak..

Sağol Çaykur..
Açıkçası bir Le-cola vakası olur diye korktum ama tam tersi oldu yani bir daha asla asla İcetea içmem başka markalardan..


5 yorum:

  1. Çok merak ediyorum bende şu didi'nin tadını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inan çok güzel hele o Bergomat yok mu bir dehşet :)

      Sil
  2. Limonlu baya guzel ama liptonun paketle Satılanlar daha ucuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama Erencim dikkat ettiysen biri 300 ml diyelim diğeri Çaykur 500 ml arada fark var birde daha yayılmadı yayılınca daha uyguna geleceğini düşünüyorum Metro gibi büyük satış noktalarında..

      Sil
  3. Limonlu baya guzel ama liptonun paketle Satılanlar daha ucuz

    YanıtlaSil