26 Temmuz 2013 Cuma

Ah bu ben

Az kalsın bir facia yaşıyordum.
Bir önceki yazımda neler yazmıştım.Biricik Robokopumu terk edecektim.Ah bebeğimi nasıl yanlış anlamışım ben ya..Ah bu ben..

Arkadaşım Bebecik ile sohbet edip veryansın ederken ben mesajı alıp Robokopuma atmışım.Ertesi gün beni aradı dedi sen bana yanlışlıkla mesaj attın mı ? bende nereden dedim sustu.Kendisi görevdeydi.Bende iş yerimde.Bu üniformaları ile çıkıp geldi aldı telefonumu.Açtı mesajları.Ben çekiyorum ya bırak diye.Telefonundan Bebecike attığımı zannettiğim mesajı gösterdi.Resmen adamı terk edeceğimi belli ettiğim bir mesaj.Dükkanın ortasında kavga ediyoruz.Dikti gözlerini."Eğer vermezsen o telefonu buradan çeker giderim bir daha yüzümü göremezsin ." dedi nasıl bir sinir bilmiyorum. " Çek git gelme bir daha." dedi dondu kaldı.
Müşteri geldi bu arada mesajları okudu.Gözleri doldu ve çekti gitti.Ben dükkanın ortasında iki gözüm iki çeşme sümükler akarak kaldım.Kardeşimi çağırdım ayrıldık diye düşünerek.Bir daha konuşmaz benimle diye.
Mesaj attı.
Bir kaç mesaj sonra aradı .Bende " Senin yüzünden bu haldeyiz." dedim .Şaşırdı .
Dedim."Türklere nasıl hakaret edersin sen benim milletime hakaret edemezsin ." dedim.O kadar sinirliyim ki dinlemedim.Mesajlara cevap vermedim.Görevde olmasına rağmen erkenden işten bırakmış amirleri deliler gibi sokaklarda dolanmış durmuş.Kardeşimi aramış.
Kardeşime anlatmış.
İlk emin olamadım yalan mı söylüyor diye düşündüm.Ben o anlamda demedim diyordu.
Eve geldim.
Aradı ,"Aşkım ben o sözleri senin izlediğin dizine Türkler sanki binaları yağmalıyor hırsız gibi gösteriyorlar.Bunu yapan kişiler için söylemiştim.Ne salak bunlar . gibisinde." dedi.Sonra bende jeton düştü ben dizi izliyordum buda bunun üstüne söylemişti ama ben diziyi unutmuştum demese hatırlamayacak adamı terk edecektim resmen..
Ertesi gün bir geldi gözleri kan çanağına dönmüş.Kızmadı bile nasıl özlemişim vallahi.
"Çok üzdün beni ." dedi.
"Çok ağladım ben.." dedim bende..
Gel buraya dedi bir sarıldık.
Yine de "Bak aşım ben İzmirliyim,Türküm buranın kültürüne göre büyüdüm ona göre davran." dedim ağırlığımı yine de koydum yani hacılar..Ama nasıl korkmuş var ya.
"Karar vereceğim bir konu hakkında demiştin ne o ?" dedi.
"Seni terk edecektim yoksa." dedim gözleri doldu..

Neyse içim rahatladı vallahi.Öyle yani atraksiyon ve yanlış anlamalar falan sonunda mutluyuz gene..Zaten biz kavgasız yapamayız.Durun bugün kavga etmedik biz bak ya :)

1 yorum: