30 Temmuz 2013 Salı

Tek iktidar

Robokopum her zaman iktidar olmak istiyor .Ama sanıyorum ipleri baştan elime almış olacağım ki zavallıcık pes etmek üzere.Aslında etti de farkında değil..
Geçenlerde kardeşim ve sevgili varken sohbet ediyoruz.Robokop kızdırdı beni.
"Ya sen ne muhalefet adamsın ya." dedim.Kardeşimin sevgilisi hemen atladı."Peki iktidar kim?."..Robokopum hemen ;"Tabii ki Gülnihâl." dedi..Hep beraber güldük.

Bugün yine geziyoruz.
"Aşkım tartışma benimle bence ya iktidar benim." dedim.
"Hayır aşkım değilsin.Hoş bir konuşmaya başlayacaksın ben kabul edeceğim haklısın aşkım tamam." diyerek pes etti.
Günün yarısı elinde çantamla gezdi ve isyanlar ederek ama yine de almadım..
Birde isyan etmeleri yok mu.
"Zaten hep senin istediğin oluyor benim her istediğime hayır diyorsun." diyor  ya..İnsanın sevesi geliyor eşşeği..
Not:Hayvansal hitaplarımı sevmeyen ama alışıp "Eşşeğim benim diyen." Robokopuma..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder