26 Ağustos 2013 Pazartesi

Karar benim olsun karlar senin

Çok fazla şey için kararlar veriyorum.Hatta öyle bencilim ki -buna bencillik diyorsunuz ama hayır ben bencil değilim sadece kendim olma bilincine sahibim- kendi hayatım hakkında büyük kararlar veriyorum.Okul ile ilgili evraklarımı verdim.Ders çalışmaya başladım çünkü bu sene çok sıkı çalışmalıyım yurt dışına gitmek için ya Erasmus kazanmam lazım yada para biriktirmem hangisi tutarsa tutsun bunu istiyorum.Nasıl Ege'ye kendim isteğimle geldiysem yine öyle devam etmesini istiyorum.Kararları ben veriyorum.
Arkama baktığımı söyleyemem sanırım kendimle o kadar haşır neşir oluyorum ki bazen hayallerimin önüne geçen herkesi birer birer ezip geçiyorum.Zamanında çektiğim acının kefareti bana bu olsa gerek.Beni büyüten bu acılara saygı duyuyorum ama o konuya da bugün değineceğim başka bir yazıda ..
Bazen okuduğum ders ağır geliyor.Bazen atomlar birer oyuncak gibi kafamın içinde fırıl fırıl dönüyorlar evet bu oluyor.Schrödinger 'in bir dahi olduğuna inanıyorum mesela sonra adam arsız çıkıyor falan ama zeki adam diyorum.Hayallerimi o kadar tekil kurmuşum ki ikinciye yer vermeye bile vahşileşiyorum.Yurt dışına eskiden gitmek istediğim bir ikincilim vardı mesela ama bunu atlattım.
Daha bir çok isteklerim var.
Kafamı yastığa koyduğumda hayaller kuruyor ve uyuyorum.
Daha az annelik daha çok bilim düşünmeye başladım bunun sebebini bende bilmiyorum.Hayatımı pek çok harika minik evsiz ve aç çocuklara adamayı çok istiyorum.Ve sanki bunun için daha çok çalışmam gerekli gibi geliyor.Ne kadar ironik.
Bir gün Unicef için çalışabilir miyim?Veya tek başıma katkı sağlayabilir miyim.Hayır bunlar hayal olarak kalmaması gereken ciddi şeyler benden daha değerli şeyler.
Ben etten kemikten bir canlıyım.Sonsuz değilim.Hayvanlar aleminin human familyasına bağlıyım o kadar.
Hayallerimde tek başımayım ama benim hayallerimde benimle birlikte olmak isteyene yer yokta diyemem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder