1 Ağustos 2013 Perşembe

Loreal ve Maybelline ürünlerim


Loreal en sevdiğim marka diyebilirim aslında çok fazla ürünümüz var ama kardeşim İstanbul'a gittiği için ben sadece her gün kullandığım ürünleri kendime aldım diğeri bende....Her sabah ve akşam Loreal 2 etki ve Garnier ile yüzümü yıkıyorum ve üstüne 3 etkili krem sürüyorum yüzüme..Bilmiyenlere Garnier ,Loreal firmasının bir ürünü..Loreal 3 etkili temizleme sütü kadar güzel bir ürün olamaz bizde 4 şişe vardı şu an sonra 2 sanırım yeni stoklar lazım.Loreal Oil'i yeni aldım ve bir harika kokusu kalıcı ve yumuşatıyor.Loreal Elseve'in yeni pembe şişelisi bana biraz gül suyunu anımsatsa bile sevdim.Normalde Pudra olan makyaj ürününü ben allık olarak kullanıyorum..Rujlar Maybelline yanlışlıkla koymuşum sanırım üstünde Loreal Şirket getirdi yazdığı için uyku sersemi hata yaptım..



Maybelline seviyorum ama bir Loreal değil.Fakat işin aslı allık dışında hepsi benim aşkım.Sürüsüne bereket rujlarımız ve lipglosslar kardeşimle gitti.Allık berbat resmen pigmentli.Pudra harika işime gelince pudra işime gelince allık oluyor.Farları çok güzel.Uzun süre kalıyor.Rimele aşığım diyebilirim en sevdiğim rimel.Ve Eyeliner'ım ucuzken almıştım artık fiyatı artmış ama kardeşime de almam lazım.Kahverengimsi rujumda bitti ondan da bir adet edinme vakti geldi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder