16 Ağustos 2013 Cuma

Neler oldu neler

Yakında işten çıkıyorum.Bu yaz sadece bir kez tatil yapabildim.Tatil derken günü birlik eski yazlığımızın oraya gitmiştim.Penti'den bu sene harika bir bikini aldım.Aslında staplez istiyordum.Üzülürken bir anda "dınk" bir şey fırladı ve ne göreyim meğer çıkıp takılan iç çamaşırları gibiymiş ya benimkisi yani straplez oluyor ve normal aynı zamanda.Bunu denize gittiğimde fark etmiş olmam ne kadar dikkatsiz olduğumun kanıtı bence.
İlk kez babamla kavga etmeden,üstümüze havlu fırlatmadan adam gibi denize girdik çıktık.Bedenimle ilgili sorunum yok ki yani ne bunlar ya.Ben ki Robokopuma rağmen bunları giymiş insanım..

Bayramım berbattı baklavacıda çalışmanın en kötü yanı bu olmalı bayramdan 3 gün önce insanlar hamam böceği gibi geliyorlar o kadar çoktular ki zaten 3 gün sabah 9 akşam 00:30 çalıştım ağzıma kadar şiştim yorgunluktan ömrümde ilk kez bayramdan nefret ettim.Ve dedemi çok özledim.Onsuz geçecek ömrüm öyle ağır geliyor ki bir sene geçti hani 40 günde unutulurdu ben dedemi bir gün ağzımdan yada kafamdan eksik etmedim bana onu hatırlatacak şeylerle doluymuş bu gezegen.Bu bayram üç kişiydik.

Bu arada ailem seneye evi bana bırakıp gitmeyi düşünüyor.İyice amerikan olduk biz ya..Önce kardeşim tek yaşıyordu şimdi benim tek yaşamamı söylüyorlar.Bu arada bir çalışma masası almam lazım.Bunu hiç sevmiyorum babam kızdı ama ben genelde söz dinlemeyi sevmiyorum..Lakin masalar çok pahalıymış bunu da anladım..

Robokopumun abisi geldi tanıştık.Çokta iyi anlaştık.Tam şeker bir abisi varmış.O ve ben el birliği ile ona midye yedirdik ve artık oda bir midyeci oldu.Yalnız doya doya şöyle gezmeye hasret kaldık.
Arada terk edesim geliyor ama sonra işte sevgim ağır basıyor.Yapıyor gene yapacağını ve vazgeçiyorum ne yapayım sevgide böyle bir şey..Mesela dün içindeki Romantik adam ortaya çıktı gözlerim yaşardı.Hoş sayesinde o kadar odun olmuşum ki romantik şiirler yazınca "ne diyor bu ya tatar ramazan  " demeden duramadım sonra sonra açıldım falan mutlu oldum.İstedi mi meğer neler yapabiliyormuşta benden cevherini gizliyormuş.

Ojeleri hiç sevmeyen,diz kapağının üstündeki eteklere kızan robokopum gitti yerine daha anlayışlı adam geldi.Vallahi uyumlu ya nazar değmesin ama bu ışığı görüyorum ya ondan kopamıyorum.Ateş böceğim ya..

Tabii şimdi benim ders çalışmam lazım.Ve yabancı dil geliştirmem lazım.Sonra Robokopum da çalışmalı ki yurt dışlarında işe gidelim..Evet evet..

Ben cupcake yapmak istiyorum.Allah nasip ederse yarın yapacağım..Diğer blogada koyarım..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder