26 Ağustos 2013 Pazartesi

Pardon ben sizden ne ara nefret ettim?

Bunu düşündüm.Ne ara nefret ettim bunca.Hiç bilmiyorum inanın.Halbuki her acıya rağmen iyi şeyler söylerdim.Evet ilk kızarım ama hiç kötüleyemem sonradan ben hep iyi yönlerini bulur "yine de iyiydi." derdim.
Bana gerçek olmayan şeyleri söyleyince T...Bir hayali yaşadım.Onun acısından mutlu olduğumu gördüğümde kötülüğümden utandım.Evet utandım.Ama düşünmeden edemedim.Öyle çok uzun zaman ağladıktan sonra yaşadıklarınızın başkalarınında yaşadığını düşününce canavara dönüyorsunuz. "I am a Monster." dedim içimden..
Kendimden korktum.
Sahi ne arar nefret bürümüş içimi bir kaç gün sakince düşündüm içimden bu çirkin duyguları atmak için çaba sarf ettim sanıyorum başardım.Ama zordu evet kendimden ürktüğümü itiraf etmeliyim.Öyle karmaşık öyle yalın olmak gerçekten zordur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder