23 Kasım 2013 Cumartesi

Markusantonyus o işler öyle mi

Bugün sınavdan çıktık.Çok sevdiğim S. arkadaşım sigara içti ilk kez gözümün önünde nasıl kızdım geldi yüzüme üfledi edepsiz neyse başkası olsa kızarım ama S.ye kıyamıyorum.
Neyse yürüyorduk birden ;
"Gülni sen hiç düşünüyor musun bundan sonra ne olur?"
"Ne gibi"
"Ya derslerden kalırsak falan ya."
"Düşünüyorum ama sıkılıyorda içim bazen ama olmaz bir şey."
"Ya bak sen kalsanda fark etmez evlenirsin falan ama ben erkeğim nasıl olacak."
"Sende evlenirsin taksici olursun dolmuşcu olursun.Ne evlenmesi ya adam mı var evleniyorum Allah'a sen."
"Saçmalama seninle evlenmeyecek insan mı var."
"Varda ben evlenmiyorum zaten dimi boş konu neyse."
"Seni görmeyecek insan neyse.."
Ve konu burada biter..Evet beni görmüyorlar tabii ki yada görüyorlar ama ben görmüyorum harika.
Aslında S. bana daha geçen haftalarda bir evlenme teklifinde bulunmuştu tabii boş muhabbet değinirsek şöyle olmuştu.
Toplulukta evlilik konusu vardı böyle 6 kişi 3 kız 3 erkek. S. döndü bana ..
"Gülni bir düşün bence benimle evlenmeyi." bende güldüm sonuçta şaka yani falan olarak.
"Tabii düşünürüm."dedim.
Tam kalkıyorduk bu durdu.
"Ben ciddiyim ama." dedi.Bende cevap vermedim ciddiye alınacak konu mu canım..Tabii o benim arkadaşım o ayrı konu bilemiyorum ben ona o gözle bakmadığım için..
Ama yine de iltifat duymak güzel bir şey aslında..
Tabii Allah herkese çirkin şansı versin güzellik yetmiyor canım ya ..
Bu kadar zamandır yazıyorum acaba okurlarım hiç beni merak etti mi nasıl bir tip diye şimdi ilk kez düşündüm bunu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder