21 Kasım 2013 Perşembe

Vizeler var ya olmasın bence

Sınav haftam ve ben çok kötü hastaydım.Küçükken boğazımda bir lenf vardı onun yüzünden çok zayıftım verem olma tehlikesi yaşamış bana verem iğnesi vurup üstüne 30 tane iğne yapmıştılar.O beze yok olmuştu.Geçen hafta bir hafta yemek yiyemedim hatta sabah akşam çorba içmeye bağlamıştım.Ders çalışırken boynumu kaşırım başımı ellerim falan yine böyle bir an boynumda bir acı fark ettim o lenf gene şişmiş 8 yıldır yoktu.Boğazımda yutkununca bir acı vardı.Normalde doktora gitmem ama geceleri sıtma olmuş gibi titremeler oluyordu.Hemen doktoruma gittim zaten bu hayatta ben KBB dan çektiğim kadar bir şeyden çekmem.Özel 2 doktorum var KBB uzmanı aşinalar bana..
Gittim endoskopi yaptı meğer benim boğazlarım öyle bir iltihap olmuş ki lenflerime vurmuş hepsi kocaman olmuşlar.Tabii hemen antibiyotik yazdı ateş düşürücü falan.
Hala kullanmaktayım.
Tabii ne hikmetse sınav haftama denk geldi.Ya insanın 6 tane İngilizce dersi mi olur el insaf ya 8 dersim var benim toplamda.Ağlamak istiyorum.
4 sınavı verdim 2 tanesine 100 lük kağıt verdim 2 tanesi 60-70 civarı düşük yani ve en kötü kısmı ikisinde de gerçekten çalıştım yani ama peş peşe sınavlar olduğundan kafam çorba oldu Electrochemistry de gördüklerim kafamda sebze çorbası gibiydi ki ben sebze çorbası sevmem.Neyse bu notu tutturayım yeter hedefim 80 di ama artık önümdeki sonra 4 sınava bakacağım .3 ders İngilizce 1 tane Polimer sadece Türkçe.Oda hoca geçirmiyormuş tabii bakalım göreceğiz ya..

Resmen ben bu ya..Saçların rengi toplanışı duruşu kalemler kağıtlar birebir..Biri gizliden resmimi çekti ne..

Not:İngilizce Kimya derslerimden ve hala neden İngilizce olduğunu anlamadığım çünkü alanım olmadığı halde gördüğüm Biology dersinden nefret ediyorum ...Hani yüzde 30 İngilizce dediniz kandırdınız yemin ederim bu ne ya zorunlu seçmeli aldırıyorlar İngilizce ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder