11 Aralık 2013 Çarşamba

Göt kas

Benim saçma sapan sevgililik hatalarım oldu yalan değil çünkü olay benim olmayacak insanlara şans vermiş olmam çünkü o kadar aşık olmak ve hayatım boyunca beni tamamlayacak birini o kadar bulmaya kararlıydım ki böyle bir kaç hata yaptım ama şu Robokop hatam en kötüsü bence en aptalca en geri zekalı hatam.Çünkü baştan saçmaydı ilk günden saçmaydı ama kendimi kandırdım.Ve daha önceden kalbim kırık olduğundan ya bir şans vereyim dedim, belki de hatta en kötüsü sevdim bile sandım ki bir bakmışım ki sadece hoşlan mışım.
Bu herif öyle hasta ruhlu biri ki ayrılınca anladım aradan aylar geçti ama huzur vermiyor böyle biri işte.Saçma sapan mesajlarından bıktım ve engelledim.Ama virüs gibi en sonunda arkadaşım S. ye mesaj atmaya başlamış abuk subuk mesajlar S.de sinirlenmiş engellemiş.Kız kardeşime gece 4 gibi mesaj atmalar aramalar.Yahu sapık mısın ya..
Hasta ruhlu.
Ya biz kalp acısı çekmedik mi.Bende terk edildim hemde babalar gibi.Ama bir kere yazmadım çünkü terk etti istemiyor arkadaş beni zorla beni sev,beni neden sevmedin,dön bana mı diyecektim.Kendimi onun yerine koyup yazmadım ki unuttum bitti işte aşktan ölünmüyor.Zorlarsan ölürsün elbette depresyonu var onsuz zor ama onsuz olmaya alışınca zaten bakıyorsun ki unutmuşsun.
İstemiyorum işte anlamıyor musun sorun ne yani ..
Ben seni terk ettim diye gurur yaptı tabii o gün telefonda buna benzer bir laf etmişti..
Hasta ya.Sanki senle barışmak istiyorum da bu kadar uğraşıyorsun bırak seni görmek şu şehirde nefes aldığını bildikçe huzur yok bana.
Sen kimsin benim hayatımı tehdit edici laflar söylersin.Kimsin geri zekalı seninle neden barışayım beynime iki tane sık diye mi ..2 ayda sen bu kadar mala bağlıyorsan seninle daha uzun arkadaşlık kursak satırla kesip denize atarmışsın..
Günlerdir sinirden kudurdum.
İyi ki terk etmişim seni göt kas!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder