i love modaturkiye

27 Aralık 2013 Cuma

Az biraz insan ol

Sinirlerim yay gibi gerildi artık eski sevgilim yüzünden bu nasıl bir yüzsüzlük ,ruh hastalığı ya arkadaşlarımı rahatsız eder kardeşimi eder,beni eder.Yetmez arkadaşı olduğunu iddia ettiği biri rahatsız eder.
Bana hayat toz pembeymiş.Falanda filanda ayrıldım arkadaş yeter ya 4 ay olacak bu ne hastalık böyle ben anlamıyorum.Mecbur muyum senin arkadaşınla barışmaya ne diye rahatsız ediyorsunuz beni durmadan sapık gibi.Yok hasta! Kafadan var bir şey artık emin oldum.
Hayır kalbini mi kırayım bunlar bunu mu istiyor acaba..Sert konuşayım mı yani.Artık en son raddeme geliyorlar darma duman edicem görecekler..
İnsan ol azıcık.Zorlamı ya ..Koca insan olmuşsun adam olamamışsın.
Kültürlerimiz uyuşmuyor arkadaş.
İstemiyorum.Kalbimde istemiyor!Beynimin çok kullandığım kısmı bile istemiyor!

Tak şu sepeti koluna
Herkes kendi yoluna
Arama sorma boşuna
Gitmiyor hoşuma
..

Kudurdum sinirden gene ..

22 Aralık 2013 Pazar

Şiirleştirebildiklerimdenmisin

Okumak ayrı bir zanat lakin bence okumak 2 çeşit.Ben mesela aynı zamanda şiir okuyan biriyim.Kitap okumak ile şiir okumak ayrı bir şey..Şu da var sosyal çevremde kızlı erkekli herkesi şiir delisi yaparım..Cemal Süreya aşığıyım öncelikle hastalıklı bir sevgim var kendisine.Şiir insanı olmak başka bir şey bence.Ümit Yaşar Oğuzcan var mesela sıcak yaz günlerindeki tulumba suyunda bekletilmiş karpuz misali.Sonra Özdemir Asaf var meyvalı votka tadında..Ah son günlerde Ah Muhsin Ünlü var üstüne kremşanti sıkılmış meyve salatası kıvamında..Her zaman Cemal'im var yanık gecelerin üstündeki kestane kıvamında..Eh şiirler ve şairler böyle güzel işte..Bir Mona Roza şiiri var şimdi bir de aklıma gelen.."Ellerinden belli olur bir kadın." ..Birde Ayten vardı o güzelim şiirlerde..

Bir Turgut olmadan bitemezdi..

Mıknatıssız Pusula-2

birleşmemiz radikal olacak ben kan vereceğim 
otobüsler olacak, trenler, bütün öldürülmüş cumhuriyet şehirleri 
saçlarım uzun olacak, bıyıklar, gözlükler, gideceğim 
çığlıklarla düzülmüştür aşk şiirleri. 

Mıknatıssız Pusula

seni sevmem 
bu savaşı 
kesintiye uğratmaz 
ama ordan bakma! 
bu, werther`in 
leş kanını 
gül kılar. 

21 Aralık 2013 Cumartesi

1900 Orkestra

20 aralık 20.00 de Ege Üniversitemizde harika bir grup sahne aldı.Grup  desem doğru olmaz sanırım Orkestra daha uygun sonuçta öyle anılıyorlar..
Öncelik olarak 2 parça jazz tarzı sırf enstrümanlarla eserler çaldılar daha sonradan gözlüklü tam sevilesi bir solist çıktı.Adamı eve al götür besle hani insan öyle ufak tefek şirin birinden nasıl bir ses çıkacağını bilemiyor öyle bir ses çıktı ki Zahit beyden inanamadım bir adam geçişlerde hiç mi detone olmaz.Kendisi aslında piskoterapistmiş ama kendine de şarkı söyleyerek terapi yapıyormuş..
Laf arasında konu ile alakasız gece saat 02.10 canım ekmek kadayıfı üstüne kaymak çekiyor..Allah'ım yanına geliyorum ya..
Neyse devam edeyim bayan solistleri de BBG evine katılmış zamanında..Özlem diye şen şakrak bir hanım..Sevimli konuşmaları olan biri.Benim beklentim büyük değildi ama sonra o kadar güzel bir gece geçirince iyi ki gitmişim ya dedim..
Topuklularımla gittim tabii ki..
Ve kendimle gurur duyuyorum o kadar alışmışım ki ne acı ne ağrı ne yamuk gitme ne zorlanma asla yok..
Orkestraya dönecek olursak ben öncelikle Bass gitarcı abiyi beğendim ama hiç gülmüyor bir ara gözüm takıldı insan o kadar neşeli parçalara güler ya buradan Serdar abiye diyorum ki gül abi bak elin yüzün düzgün ne güzel gül biraz sadece çalıyorsun enstrümanı ama ruhun nerede?
Saksafon çalan Yılmaz abi mesela ruh sahibi adam yansıyor izleyene sadece söyleyen değil arkadaki bireylere de göz gidiyor..
Ama her şeye rağmen harikaydınız..
Yine olsa yine giderim..
Yaşasın 1900 orkestra..

Belki bende herkes gibiyim

Öyle miyim acaba bende..
Sor bir ya bende herkes gibi miyim..
Evet öyleyim ya iki elim iki kolum iki gözüm iki çeşme..
Baktım bende herkes gibiyim..
Bazen bakıyorum herkes gibi olmuyorum mesela..
Uzaylı mı oluyorum yok canım belki bir demet karanfil..
Bence sen biraz " herkez" gibisin bak nasıl bozuk yapın..
Toparla biraz kendini..
Bende herkes gibiyim..
Sana kek yapabilirim istersen yada mum dikeriz daha..
Bir bardak kahve içeriz istersen veya bir soğuk su içersin hayrıma..
Eh bende herkes gibiyim madem..
Ee sen farklı olsana..
Mesela adam ol,insan ol,ol iste.
Herkez olma! Herkesim ol!
G.

Ay çok fifi

Bugün liseden arkadaşım K. ile buluştuk.Uzun bir aradan sonra özlemişim onu dertleştik..2 aydır eşinden ayrı ailesinin yanındaymış ha ayrıldık ayrılacağız derken hoş kocası onu deli gibi seviyor oda kocasını öyle ama kocasının ailesi o kadar rahatsız etmişler ki kızı huzuru kalmamış yetmemiş bunların yorganlarının içine muska koymuş oğlanın ailesi.Bende "Yıkma yuvanı hemen savaş bir öyle kolay mı yuva kurmak ama yıkmak çok kolay seviyorken,seviliyor iken dayan biraz."dedim çünkü aklı kocasında telefonda benim yanımda bile 3 dakika konuştu ve nasıl aşık olduğunu anladım.Mantığı ayrıl diyor kalbi dayanamıyor..
Bana dedi ki;"Gülnihal ne zaman aşkı aramazsan aşk seni bulur." cidden belki de öyle.Hoş artık aşkı da aramıyorum şu bir kaç aydır onu da fark etmeye başladım.Belki umutsuzluk belki umurumda değil artık tabii yaşım çok genç ve şu an derslerim daha mühim gibi geliyor artık çokta umursamıyorum eskisi gibi..Saldım çayıra.
Bu arada en yakın arkadaşım G. nişanlandı.Eski yazılarımı okuyanlar bilirler bu arkadaşım evliydi fakat eşi dövüyordu onlarda boşanmışlardı işte bu arkadaşım artık aşktan umudu kestiği vakit nişanlısı ile tanıştı çok mutlulular.Çevremdeki tüm 22 yaşındaki akranlarım ya evli ya nişanlı.Ben mi ben sap!
Hayır üzülmüyorum bunu yazarken güldüm doğrusu..Herkesin kaderi bir değil ya..Nerede eski Gülnihal nasılda üzülürdüm ama artık üzülmüyorum çünkü hayatımda biri olmasa da huzurum var.
Ha sevenim yok mu var.Hatta birisi beni çok sevdiğini falan söylüyor lakin ben sadece izliyorum kendisini kendimi yoramam hacılar.Zaten 5 dersim açıklanmış 1 tane kötü not almışım moralim bozuk.Ne demek zayıf ders ya ben ben Gülnihal o notu nasıl aldım delireceğim.Arkadaşlarıma göre bir ilahım ama bana göre iğrenç yani.Anneme göre aman geçte boş ver.Ben yüksek not almak istiyorum ya bu finallerde görün beni nasıl parçalayacağım dersleri heyt be koçum benim yürü Gülni kim tutar seni.Böyle kendime gaz veririm.
Aşk mı dedi biri..
Çok ta fifi..


14 Aralık 2013 Cumartesi

Ne zaman?

uzatma işte..
seviyorum dedim,
o kadar
daha nasıl anlatayım
minare arkasına gizlenmiş ay kadar sobelenebilir aşkın.
ya sen?
tahmini ne zaman bana aşık olursun?

Ah Muhsin Ünlü

11 Aralık 2013 Çarşamba

Çok şey anlattım aslında

Bir yandan çok istiyorum
Bir yandan olmaz biliyorum
Ne yapsam nereye gitsem
Ne yere göğe sığamıyorum
Söyle bana ne yaptın sen
Kanıma zehir mi akıttın öperken
İçimde hiç dinmeyen
Bir sızı olsun şimdiden
Gün ve gün daha da çoğalacaksın
Çok belli aslında
Kavuşamadık ya bu yüzden
Korkarım efsanem olacaksın

Dağlar bana ben sana 
Sen kendine gölgene hayran
Unutma her nefis tadacaktır aşkı sonunda
Biliyorum biliyorsun biliyorlar her şey fani

İşimi gücümü oluruna bırakıp gidesim geliyor
O güzel yüzünü ölümüne inanıp sevesip geliyor 
Bir kere baktım suretine hayran bıraktın asaletine 
Serserin oldum
Döndüm peşinde

Hep benim olsun hiç gitmesin
Kalbimi sakında üzmesin
Bende onun olurum gitmem 
Yeter ki o istesin

Yakıyor nefesin
Gönüle göresin canımın yöresi
Dolamaz o yerin bakanın bir defa geliyor sevesi
----
O yüzün gözün hayat çizer
Çekip gidersen gönül küser
Kalbi aşk anladım

Bilmezdim bu derdin
Seni yolundan 
Beni solumdan edeceğini
Bilmezdim en sessiz yanımdan
Yağmuruna kan terleyeceğimi

Bahçada yeşil çınar
Boyun boyuma uyar
Ben seni gizli sevdim 
Bilmedim alem duyar
Bahçalarda gülvarı
Var git ellerin yarı 
Sen bana yar olmazsın
Yüzüme gülme bari

Bir gün bir çılgınlık edip 
Seni sevdiğimi söylesem 
Alay edip güler misin
Yoksa sende sever misin?
---
Cesaretin var mı aşka?
Çarpıyor kalbim bir başka 
Sen böyle sevsen keşke 
Desen bana yar.

Bana yoksun biliyorum
Usul usul eriyorum
Kararıyor gözlerim 
Hep yorgunum
---
Ne ekmek ne su
Sensizlik korkusu
İstemem yeter ki sen
Yanımda ol yeter

Aşkları döküldü
Kalbimin senden sonra
Saçları uçuştu yüreğimin
Aklımı gören olmadı bir daha
---
O kadar kanıyorum kanıyorum
Yine de yaranamıyorum sana 
Sen kaybından ölüyorum 
O kadar bakıyorum 
Yine de görünemiyorum sana 
Sen kaybından anlasana 


Ebru yapıyorum 2

Artık bülbül yuvası denilen Ebru çeşidine geçtik haftalar sonunda.Uzun zaman Battal Ebru ile ilgilendik çok sıkılmaya başlamıştık ama yine de her bir yapışımız da sıkıntımız gidiyordu.. 
Renkleri sevmedim ama bunları kullanmak zorundaydım.İdeal olan bu Ebru türünde 5 renk boya kullanmak.Şimdi siz farkında değilsiniz ama ben Ebrumu yanlış yaptım.yanda boşluk kaldı.4 halka yapmalıydım ama ilk denemem olduğu için böyle oldu..

Arkadaşımın ben Ebru yaparken çektiği kareler ben boyaları çok seviyorum.Güzel sanatlar tam bana gör..

Ebru yapmak insanı her anlamda rahatlatıyor stresini atıyor..Ayrıca bu hafta kitre de yaptım.Kitre nedir? diye merak edenlere..Kitre bizim bu boyaları içine döktüğümüz karışımdır.. 

Göt kas

Benim saçma sapan sevgililik hatalarım oldu yalan değil çünkü olay benim olmayacak insanlara şans vermiş olmam çünkü o kadar aşık olmak ve hayatım boyunca beni tamamlayacak birini o kadar bulmaya kararlıydım ki böyle bir kaç hata yaptım ama şu Robokop hatam en kötüsü bence en aptalca en geri zekalı hatam.Çünkü baştan saçmaydı ilk günden saçmaydı ama kendimi kandırdım.Ve daha önceden kalbim kırık olduğundan ya bir şans vereyim dedim, belki de hatta en kötüsü sevdim bile sandım ki bir bakmışım ki sadece hoşlan mışım.
Bu herif öyle hasta ruhlu biri ki ayrılınca anladım aradan aylar geçti ama huzur vermiyor böyle biri işte.Saçma sapan mesajlarından bıktım ve engelledim.Ama virüs gibi en sonunda arkadaşım S. ye mesaj atmaya başlamış abuk subuk mesajlar S.de sinirlenmiş engellemiş.Kız kardeşime gece 4 gibi mesaj atmalar aramalar.Yahu sapık mısın ya..
Hasta ruhlu.
Ya biz kalp acısı çekmedik mi.Bende terk edildim hemde babalar gibi.Ama bir kere yazmadım çünkü terk etti istemiyor arkadaş beni zorla beni sev,beni neden sevmedin,dön bana mı diyecektim.Kendimi onun yerine koyup yazmadım ki unuttum bitti işte aşktan ölünmüyor.Zorlarsan ölürsün elbette depresyonu var onsuz zor ama onsuz olmaya alışınca zaten bakıyorsun ki unutmuşsun.
İstemiyorum işte anlamıyor musun sorun ne yani ..
Ben seni terk ettim diye gurur yaptı tabii o gün telefonda buna benzer bir laf etmişti..
Hasta ya.Sanki senle barışmak istiyorum da bu kadar uğraşıyorsun bırak seni görmek şu şehirde nefes aldığını bildikçe huzur yok bana.
Sen kimsin benim hayatımı tehdit edici laflar söylersin.Kimsin geri zekalı seninle neden barışayım beynime iki tane sık diye mi ..2 ayda sen bu kadar mala bağlıyorsan seninle daha uzun arkadaşlık kursak satırla kesip denize atarmışsın..
Günlerdir sinirden kudurdum.
İyi ki terk etmişim seni göt kas!


8 Aralık 2013 Pazar

Ebru yapıyorum

Bir kaç aydır Ebru sanatı ile ilgileniyorum.Gerçekten harika bir sanat her bir yaptığınız ne kadar başarısız olsanız da genelde güzel çıkabiliyor.

Bu hafta yaptığım Ebru çalışmalarımdan..


Aslında tankın içindeyken ne kadar farklı gözüküyor halbuki üstteki gördüğünüz Ebru bu ...Ellerim boyalar yüzünden cidden kötü oldu..

Mavi boyada bir sıkıntı vardı.Fırçayı hareket ettirdiğim anda hep ortaya yayıldı aslında bu hatalı bir çalışma ama yine de ben çok sevdim arkadaki pembeleri ve uyumu..
Genelde tüm Ebrularım mavi olacak şekilde..Mavisiz Ebru benim için mümkün değil..Bir tane yaptım hiç sevmedim..
Ebru'nun anlamı zaten Bulutumsu demek..Bir bilgi daha Ebru bir Türk sanatıdır..Bu güzel Türk sanatını koruyalım..

Çok

Eğer ben sorduğum halde bana yalan söylediğini gizliyorsan bu daha çok yakar canımı.Yalandan çok..Ve yalan yalnızca sahibini öper yılan misali..Aç boğazını Küçük prens öpmeye geldim..



5 Aralık 2013 Perşembe

Bebeğim Chloe





Chloe yi çok seviyorum öyle ki bilgisayar ekranımda o var arada açıp açıp izliyorum.Hep dua ediyorum."Bunun gibi kızım olsun." diye annemde artık ekranda onu görünce "Seninde kızın böyle olacak yavrum..Ay çok seviyorum bunu Gülnihâl kızın olsa böyle olur." falan diyor.Gözlerdeki bakış aynen benim bakışlarım bazen tabii renk farklı..
Sinirli ama akıllı yapısını çok seviyorum bu kızın..Queen C. olarak anılıyor zaten kendisi..Öyle tatlı ki..Özellikle " That's enough mommy!!" demesini seviyorum..



Küçük bebeğim sayı sayıyor..
Nasılda yakışmış değil mi..Bir kaç gün önce 3 yaşına girdi..



Chloe ile bu video sayesinde tanıştım.Bu ablası Lily ..O biraz duygusal bir kız annesi ve babası ona bir sürpriz yapıyor fakat biraz duygusal olan Lily hemen ağlıyor.Gerçekten komik bir video fakat Chloe sert duruşunu hiç bozmuyor ve arada niye ağlıyorsun yada vah zavallı gibi bakıyor..En baştaki resimler zaten bu videodan Print Screan ettim..

Gezgin kuş

Hiçbir gökyüzü bu kadar mavi olamaz
Benim yüreğimdeki bu kuşa hiç bir kafes gem vuramaz
Sabah güneşi ile nasıl ötüyor baksana
Adını sorsalar ona diyecek sanki yolcu,gezgin
Benim elimdeki ağaca kimse böyle bakamaz
Baksana nasıl yeşil dalları kuşların yuvaları gibi
Harfleri yuvarlıyorum içlerinde 
Ola ki ısıtıyorum ellerimi kış güneşinde
Senin yüreğin böyle bir renk olamaz
Ben baktığımda nasıl kırmızı oluyor böyle
Birde sesini duysam o güzelim kuşların
Sonra adını işitiyor yolcu,gezgin,martı..

Gülnihâl

Benim mavim olmalıydın

Bu galaksi üzerinde sana kızmam ne mümkün..Benim mavim olsaydın çok farklı olurdu.Ya ben hayallerimde sana dokunmaya bile kıyamıyorum düşün sen.Hayallerimde en fazla yapabildiğim şey sana yaklaşmak dibine kadar gelmek sana gülümsemek.İşte böyle masum içimde bir şeyler.Sana hiç kızmıyorum..
Ne güzel duygular bunlar.Ben bunları unutmuştum.Sen bunların farkında değilsin.Nasıl fark edebilirsin.Her resmine baktığımda kalbim küt küt atıyor gözlerim yaşlarla dolarken kahkaha atıyorum.Belki benim mavim olsaydın birlikte deniz olurduk yada gökyüzü..
Fakat olamayız biliyorum belki şans,belki sen,belki zaman,belki yollar.Ne fark eder..Yine de hiç bu kadar mesut olmamıştım.Biliyorum unutacağım her şeyi doğru zaman değil tüm bunlar.Ama uzun bir aradan sonra şarkı yazdım ben..Beni mutlu etmenin ne kadar basit olduğunu fark edemezsin elbette senden bir mesaj senden bir anı.
Üstelik herkes sen oldu bu aralar.
Fakat diyorum ya benim mavim olsaydın...İçimdeki çoşkun maviyi,benim deli mavi mi göremeyeceksin.Gözlerimdeki parlak maviyi belki göreceksin.Ama bilemeyeceksin çünkü ağzımı mühürleyeceğim.Sen hiç fark etmeyeceksin.Öyle içten gülümsediğini hayal edeceğim.Bana güldüğünü ,bana baktığını,beni özlediğini düşüneceğim ama bunlar yalan aslında hiçbirini yapmayacaksın fakat ben hayal edeceğim..
En güzeli seni bir pembede bırakıyorum..Bu güzel rengi terk etmem gerektiğini biliyorum.
Ben senin Lily'in değilim..Ben Robin'im belki de bu yüzden zor..Zorum..Sen kimsin?Seni hiçbir yere koyamıyorum..Güzelsin güzel..
Bugün bu yazı yazıldığı andan itibaren sen artık pembesin.Ve ben güzel hayallerimi boş kutulara koyup kaldıracağım.Seni gülüşünden hayal ediyorum..

Gülüşüne dokunuyorum hayalimde..