8 Ocak 2014 Çarşamba

Aylin ve Audrey

Adı:Aylin(Ayşe Kulin'in kitabı) okuyanlar bilirler..Birde Zarafet(Audrey Hepburn) kitabını okudum..İkisi de biyografi kitabıydı neyse konu kitaplar değildi..

Bu iki kadını da kendime o kadar çok benzettim ki anlatamam..Mesela onlarda benim gibi aşk insanı..Ben hep aşkı aradım,mutluluğu,huzuru aradım mesela..Sanmayın ki bu insanı ciddiyetsiz yapar tam tersi hiç bir şekilde yapmaz..Çünkü hayatınızda mutluluğu aradığınız zaman sorun olmuyor.Tamam üzülüyorsunuz kalbi kırık kuş gibi dolanıyorsunuz ama en taş gibi kaya gibi duranda siz oluyorsunuz.
Sonra ortak noktalarımız mesela Aylin ve Audrey'de kendime yakın bulduğum giyim kuşam.Zaten Audrey benim idolüm onu çok seviyorum.
Bu iki kadında tıpkı benim gibi anaç yapıda..Aylinle ortak özelliklerimiz istemediği zaman tembel olabilen biriyken istediği zaman çok çalışkan.Savruk mesela bu iki kadın benim gibi sevdiklerine milyarlık hediye bile alsa para nereye gitti diye sormazlar..Öyleler o yüzden sevdim..Aylin'le yine en hoşuma giden şeylerden biri bugüne kadar benimle aynı hislere sahip insan görmemiştim mesela oda benim gibi bir Allah'a inanıyor ama dinlere de açık bir kadın benim gibi..Özünde dinler aynı bana göre de..Yine kötü,ahlaksızın terimi bende çok farklıdır.Gülmeyi,konuşmayı,her şeyi sevmeyi severim ben parayı çok düşünmeden benim olsun yarınlar biter gider diye yaşıyorum..Hiçbir şeyi telef etmeyi özellikleri sevgileri telef etmeyi sevmem ama sevmeye ayrı bir tutkum var..
Aylin'i okudukça onunla aynı zamanda yaşamadığıma çok üzülüyorum..Onunla arkadaş olmayı çok isterdim ne kadar çok imrendim..Eğer Aylin'i tanısaydım gerçekten severdim çünkü ben deli dolu hayat canlısı arkadaşlarımı çok severim.Kendim gibi insan bulmak zor..Benim düşünce yapımla uyumlu arkadaşlıklar her zaman bulamıyorum zaten çoğunluk gerçekten içimi gösterdiğim insan sayısı bir elin 5 parmağı kadardır..
Şimdi param var ve birazdan kendimi şımartmaya çıkacağım..Ben buyum böyle mutluyum ve arkadaşım E. ye hediye almalıyım.Ama ne alsam hiç bilmiyorum.Kendime bir etek almak çok istiyorum bakalım alabilecek miyim..Öpüyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder