24 Ocak 2014 Cuma

Ruhu gerçek aşkı arayanlara gelsin

Bugün son 3 final sınavıma girdim//Evet malesef peş peşe nefes almadan ve hepsi İngilizce olarak düşünün//...İkisi süper ötesi geçti ama biri bana girdi ama bunu önemsemiyorum bir hafta rahatım sonra bunun sınavına gireceğim ama başaracağıma eminim..Belki üstelesem hallederdim ama bütünlemeye güvendim biraz..Şimdi haydi tüm aşık olmak isteyen yada aşık olanlara gelsin..Aşkın ne olduğunu bilmesem de fikri güzel gibi ne dersiniz..Özellikle Bülent Ortaçgil "Aşk var." dediği için inanmasam da aşka inanasım geliyor..
Eee ben bu kadar ile durmam başka şarkılarına da saldırıyorum hatta çok sevdiğim hatta çoktan fazla sevdiğim bir Bülent Ortaçgil şarkısı daha paylaşacağım..Öyle seviyorum bu şarkıyı..Olamaz mı olabilir ..
Mutlak güven duygusuyla başımızı 
Başka omuzlara dayamışızdır
Olamaz mı olabilir

Ve son olarak Birsen Tezerciler nerede acaba..Çok harika bir düetleri var ne yazık ki biz Türk halkı bu güzel şarkıyı pek bilmiyoruz.Şu kadar ömrümde bile 1 kişi tanıdım üzülerek söylüyorum..Hadi onu da dinleteyim..

Ben bunları kimseye anlatmadım 
Kendimle bile konuşmadım
Bir tek sen duy diye sen duy diye sen anla diye

Sanırım benim yüzümden herkes aşık olacak..Ya ben..Bana yok canım bunlar sizin kısmetiniz..Ben aşığım zaten kime derseniz yorganıma şimdi gidip yatacağım hiçbir aşk uykum,yastığım,yorganımdan güzel değil..Bir gün birine uykumu tercih edersem onu sevdiğimi düşüneceğim ama şimdilik hiç ihtiyacım yok..
Uykum sen ne tatlısın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder