17 Ocak 2014 Cuma

Sabun köpüğü

Son bir aydır günler benim için anlamsız bir hızlılıkta ilerliyor hayatımı sanki uyumak için geçiriyorum.Ah akşam olsa da uyusam..Kafamın içindeki en derin mevzu bu aslında.Sabun köpüğü gibi parlak mis kokulu ama yok olabilir..
Bugün dejavu oldum hatta ileri boyutta.Metroda giderken bir anda gözümün önüne bir sahne geldi sınavda bildiğim tüm İngilizce tanımları unutuyor eve dönerken kara kara düşünüyordum.Ve sonuç aynısı oldu ilgin. kısmı dejavuda en fazla bir kaç saniye öncesini görürken 1 saat sonrasını gördüm ve evet aynen öyle oldu bildiğim herşeyi unuttum..Mühim değil bunu atlatacağım..
Bu arada yine uykum var..Uyumak istiyorum.
Bu arada Teyzoşum ne zaman benim paraya ihityacım olsa bana para veriyor ya benim Teyzoşumun kalbinde cidden aşırı temiz biri var yada şans..
Kim bilir..
Teşekkürler Teyzoş..
İnsanın Teyzoşunun olması güzel bir şey özünde..Teyzoş olanlar anlar beni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder