18 Ocak 2014 Cumartesi

Sevdiğim bir kaç kare

Ben bunları yapmayı çok seviyorum fark ettiyseniz.Resimlerden şarkılardan oluşan zaman zaman ekler koyuyorum keyif alıyorum..
Son zamanlarda en sevdiklerimi paylaşmak istedim..Bu arada 2 gündür hapşurmaktan beynim çıktı..
Tesla her zaman favorim çünkü en sevdiğim bilim adamı ve büyük büyük babama gerçekten aşırı derece benziyor..

Isaac canım yaaa..

Bunu gördüğüm o anı unutamam..

Yüzükler aşkısıı..

Masum bebeğim .

Bıyıklarına kurban olduğum seviyorum seni..

Hipokrat Türk erkeğimi diye düşüneceğim ama düşünmek dahi istemiyorum..Bu yorumu yalnızca bir Türk erkeği yapabilir..

Winter is Coming!

Ara canımm..

Adam kaçtı beyler siz uyuyun..

Adam dedi dedi inanmadınız ne oldu şimdi.Samimiydi bunu derken.. :(

Tesla'mm..

Dediğim insanlar var(içinden dedi!)

Atar format atar her şeyi yapar.Forbes'de en zengin olur..Sadece bir formata bakar..

Bu gerçek olursa en Hit ben olucam..

Canım canım yaa..

4 yorum:

  1. hahah gece gece ii güldüm bazilarini hiç gormemistim :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara yine paylaşırım güldürürüm :D bunların koleksiyoncusu gibiyim vallahi :D

      Sil
  2. Süper bir arşiv olmuş :-)

    Hannibal en iyisi ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha fazlasıyla döneceğime inanabilirsin :D
      O çok samimi :D

      Sil