11 Ocak 2014 Cumartesi

Yetenekli misin


Perşembe günü okulumuzda Yetenek Sizsiniz vardı.Aslında aklımda hiç yoktu ama arkadaşım S. çok gitmek istiyordu benimde aklım bir anda çelindi.Söylemesi ayıp bu hafta sınavlarım başlayacak ama umurumda değil herkesi rahatlığım rahatsız ediyor.Ben rahatım ne yapayım ilk defa bugün 3,5 saat çalıştım.Ben böyleyim ve böylede derslerimden geçebiliyorum..Hayır notlarım düşük olsa insanları rahatsız etse anlayacağım ama annem babam bile umursamıyor çünkü ben derslerimi geçiyorum.Ben buyum..
Neyse gittim tabii ki geç her zaman ki gibi .S. sıranın en önünce pisliklik yapıp aralarına girdim.
En önlerdeyim tabii donuyorum bu arada birden güvenlik görevlisi beni ittirdi en öne.Şok oldum zorla içeri soktular kızlar ilk alınıyormuş.İstemediğim  halde birde önlerde yere oturttular beni hemen jüriye yakınım istesem arkalarına bile otururdum ama istemedim.Niyetim onları görmek yada aileme el sallamak değildi.Yalnız sinir olduğum şey 18.30 da başlaması gereken şeye bizi 17.45 de getirip programı 20.00 de başlatmaları.Neyse ama şunu belirtmem lazım hazırlıkları çok güzel.Çok hızlılar.Mevlüt vardı "Var mısın Yok musun" oda orada keyifli bir oyun oynattı gençlere.Sonra Eser geldi gerçekten çok cana yakın bir insan.Egosuz harika biri herkes hayran kaldı ona.Hülya Avşar desen yaşına göre gerçekten çok güzel kadınmış televizyonda gördüğümden bile daha çok beğendim boylu poslu değil belki ama kilosu yaşına vücuduna uygun ve oda çok sempatik ama Acun bir havalar bir ego.Bir ara ekibinden birine Salak mısınız ? gibisinden bağırdı..Oylamalarda ise haksızlık yapmadı Allah var.Birde gruplar çok iyiydi biri hariç televizyona çıkarlarsa zaten herkes iğrenir o derece bayat esprilere içimden bile gülemedim.10 gibi bitti program evime gitmek için yola koyuldum.Gerçekten yorulmuşum.Ama iyiki gitmişim dedim.Bugünde bedel olarak ders çalıştım.İyide ettim yarın erken çalışıp ders yapayım akşama misafirlerimiz var.

İyi finaller!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder