7 Şubat 2014 Cuma

Röya-Bahar&Seninem


Gel, bu yolda bizi gözleyen bir eşqin sabahı var. 
Men, Senin o ömründen keçen bir gözel bahar. 
Gel, bu yolda bizi gözleyen bir eşqin sabahı var. 
Men, Senin o ömründen keçen bir gözel bahar.


Tam bir Röya hayranıyım.Bu kadın sayesinde Azericeyi daha çok sevdim.Bunun şarkılarıyla Azeri şarkılarından öğrendim pek çok kelimeyi..Benim için Röya çok başka..Artık dinleye dinleye Azericeyi sökmeye bile başladım diye bilirim.Artık şarkıları anlamak o kadar zor olmuyor benim için..Her zaman Röya'nın mahnılarını burada paylaşmak istiyorum..

O zaman en sevdiğim şarkılarından biri olan diğer şarkısını da paylaşayım.Eğer bu platformları görüyorsa gerçekten Türkiye'de ben ve kardeşim sıkı hayranıyız bilsin..Hep şarkı söylesin ..

Səninəm illər ötüb keçsə də bilki, yalnız səninəm.
Məndən uzaq düşsən də sənsən məni düşünən
Ömrümün ən gözəl şirin nəğməsisən.
Onu bil, illər ötüb keçsə də bilki yalnız səninəm
Mənnən uzaq düşsən də sənsən məni düşünən
Ömrümün ən gözəl şirin nəğməsisən.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder