15 Mart 2014 Cumartesi

Çok cahilsin keşke ölsen

Hep derim ki akıl var fikir yok !
Evet bazen bazı insanlarla konuşurken bunu düşünüyor ve çok yoruluyorum .Allah affetsin kendimi üstün gördüğüm için değil ama cahillik her zaman sinirimi bozar.
Benim en sevmediğim şey cahil olduğunu fark etmeyecek kadar cahil olan insanlar..
Cahillik okumak değildir hiç okumadan çok kültürlü birey olabilirsiniz..Cahil adam bilmediği şey hakkında konuşmaz,konuşamaz..
Neymiş sokaklara çıkanlar yolsuzluk için değilde Müslüman bir başbakan ve Cumhurbaşkanı istemedikleri için çıkıyorlarmış hele hele beyne bak bunu yazan beyin bağırarak uzaklaşmıştır yada küçüklüğünden ters akım yaparak yanmıştır..
Aaa resmen akıl var fikir yok..
Canım canım biz Başbakan dan önce ateşe mi tapıyorduk,öküze mi tapıyorduk.Başbakan ve partisi mi bize dini getirdi neyin kafasını yaşıyorsun sen ya çok ciddiyim.Din bilmezsiniz din din din diye bağırırsınız sizin kadar cahili bir araya getirince Hüloğ oluyor demek ki ay vallahi ..
Siz ne yiyor içiyorsunuz bir anlasam ..Kafalar afyon çekmiş gibi..
Hayır o kadar cahilsin ki ve en kötüsü yalancısın ki yalan söylemeyi de beceremiyorsun birde deniyorsun neyse..
Öncelikle Akp falan beni hiç ilgilendirmiyor bu birincisi lakin beni yöneten insanlar hırsız olmamalı ,benim gözüme baka baka benim babamın verdiği vergiyi çalıyor herifler..Sonra benim şanlı askerime dokunmayacaksın arkadaş ,askeriyeyi mahvettiniz ama nedenini görebiliyorum..Bebek katilini dışarı çıkartmak için benim güzelim Paşamı çıkartıyorsunuz fakat sevincim kursağımda kalıyor çünkü İlker Paşadan sonra görüyoruz ki dağdaki teröristlerde hapisten çıkıyor ve Apo içinde zemin hazırlanıyor..
Şimdi zeka özürlü aç ve gözlerini gerçeği gör.O dar beynin bunları göremiyor farkındayım fakat sana acımıyorum bile bu kadar cahil olmak senin suçun.

2 yorum:

  1. O cahil insanların gözlerine perde inmiş olmalı. Bu kadar körlük başka birşeyle açıklanamaz. Din buysa hırsızlıksa, çalmaksa ve insanların ölümüne sebep olmaksa evet ben dinsizim arkadaş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kız diyor ki ne var çaldıysa sen olsan sende çalarsın diyor.Başbakan camiiden çıkıyor diyor.Turgut Özal da her başbakanın da camiiye gitmiş resimleri var neyin kafası bu.
      Hem hırsız olduğunu görüp hem normal bir şeymiş gibi konuşuyor.
      Hangi dinde hangi kitapta hırsızlara alkış tutulur bir tek Türkiye de normal olmaya başlandı.
      İnsanı dinden imandan soğutuyorlar ya ..

      Sil