11 Mart 2014 Salı

Hayatımın Jenerik Müziği Hayatımı Anlatmış..

Hayatımın jenerik müziğini hatırlarsanız Françoise Hardy-Tous les garcons et les filles..
Neyse şarkının Türkçe sözleri bana ne kadar uyuyor çevirisini aynen koyacağım..
Hayatımın jenerik müziği sanki beni anlatıyor..


Yaşıtım olan tüm erkekler ve kızlar
Sokakları el ele geziyorlar
Yaşıtım olan tüm erkekler ve kızlar
Mutlu olmanın nasıl olduğunu çok iyi biliyorlar 
Gözleri gözlerinde, elleri ellerinde


Yarın korkusu olmadan aşka kapılmışlar
Evet ama ben, sokakları yalnız yürüyorum, kaybolmuş bir ruh gibi
Evet ama ben, yalnızım, kimse benden hoşlanmadığı için


Günlerim gecelerim gibi
 Hep aynı geçiyor
Ne bir neşem var ne bir üzüntüm 
Kimse kulağıma "Seni seviyorum." diye fısıldamıyor


Yaşıtım olan tüm erkekler ve kızlar
Geleceğin hayalini kuruyorlar
Yaşıtım olan tüm erkekler ve kızlar
Aşk nedir çok iyi biliyorlar 
Gözleri gözlerinde, elleri ellerinde


Yarın korkusu olmadan aşka kapılmışlar
 Evet ama ben, sokakları yalnız yürüyorum, kaybolmuş bir ruh gibi
Evet ama ben, yalnızım, kimse benden hoşlanmadığı için


Günlerim gecelerim gibi
Hep aynı geçiyor
 Ne bir neşem var ne bir üzüntüm
Ah şu güneş benim için ne zaman parlayacak?
Yaşıtım olan erkekler ve kızlar gibi
Ben de bilecek miyim aşk nasıl bir şey?
Yaşıtım olan erkekler ve kızlar gibi
O gün gelecek mi hiç bilemem


Ya da gözlerim gözlerinde, ellerim ellerinde
Mutlu bir kalbim olacak yarın korkusu olmayan


O gün artık kaybolmuş bir ruh olmayacağım
O gün ben de benden hoşlanan birisini bulacağım. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder