1 Haziran 2014 Pazar

Ne dinliyorum-Yerli

Yine bir şarkılarla ben..Uzun bir süredir şarkı sezonunu açmadım diyebilir sanırım..Bu dönem neler dinliyorum yine paylaşmak istiyorum..Önce yerli dinlediklerim yapalım..


Küçükler bilmez bunu biz küçükken az dinlemedik çoğumuz bunu Mustafa Sandal'ın şarkısı diye hatırlıyoruz nedense ama değil..

Alo Ordamısın :)


Bu şarkıya bayılıyorum desem yalan olmaz herhalde..Çok ama çok romantik..



Emre Kaya'nın bu şarkısını çok ama çok seviyorum..


Yağmur yüreklim zaman zaman playlist'ime girip çıkıyor diyebilirim..Çok seviyorum bu şarkıyı..


Berkay'dan harika bir şarkı daha bana sorarsanız..
Ayşe Hatun döktürüyor ya harika bir hatun kat kat sevdim bu şarkısıyla onu ...

Ayrıca listede DemetAkalın-Rekor,İlahi Adalet,Kötü Kalp
de dahildir..

2 yorum:

  1. Hepsini ilk defa görüyorum :D
    Dinleyeyim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçmalama bildiğin 2 tane var :D Dinle bakalım.
      Saçmalama derken kötü anlamda demedim vallah :D

      Sil