22 Temmuz 2014 Salı

Kin kan nefret

Merhaba içi kin ile dolmuş insan evlatları nasılsınız?
Hepiniz Yahudileri diri diri kesmek istiyorsunuz değil mi?
Hatta siz Gazze'de gönüllü olarak çalışan Norveçli doktor bey için "Müslüman değil cehennemde yanacak." diyorsunuz..
Kin kan nefret..Gözünüzü bürümüş.İnsanlıktan,barıştan bahis ediyorsunuz ama aslında hepiniz ruh hastasısınız bir Yahudi'nin ölmesini istiyor ,bir doktorun iyilik yapmasına rağmen Hristiyan diye cehenneme gideceğine inanıyor hatta inanmak istiyorsunuz..Hasta ruhlusunuz..
Sorarım size siz ne yaptınız?

Afrika'da her gün binlerce insan ölürken ne yaptınız?
Doğu Türkistan'da Türkler öldürülüyor iken hala ne yaptınız?.Yapıyorsunuz?
İşıd her gün Türkmenleri öldürüyor,tecavüz ediyor ne yaptınız?
Filistin'deki olaylar için ne yaptınız?

Ben cevap vereyim.İlk saydığım 3 tanesini görmemezlikten gelip en sonuncu içinde sokakta bir kaç tekbir,durmadan lanetli sözler birde klavye şövalyeliği.
"İsraillileri kesin, doğrayın,lime lime edin." gibi abuk subuk sözler..

Öncelikle her millette iyi yada kötüler vardır.Hiçbir toplum yoktur ki mutlak iyi olsun.
Peki sorarım Hamas suçsuz mu ?Filistin halkını kullanmıyor mu? Deli gibi kullanıyor hemde canlı kalkan olarak.
Siz bilimde ilimde ilerlemezseniz Tanrı gelip sizi kurtaracak mı sanıyorsunuz?
Peki sorarım size bu kadar insan canice ölürken başka bir toplumun katliamını nasıl istersiniz?
Sonra çıkmış "Piyanist","Hayat güzeldir." gibi filmlerdeki masum Yahudilere ağlıyorsunuz değil mi?

Bu kin niye..
Bu kan neden..
Senin gibiler yüzünden anlasana..
Senin Norveçli iyi bir adamı kendinden üstün görmenden dolayı,sen koca götlü kıçını kaldırıp bakkala gidemezken o savaşın içine giden yeminli cesur bir doktor..
İyi insanların dini olmaz ki..

Dünya da iki insan vardır..İyi insanlar ve kötü insanlar..
Başkasının öldürülmesi,Zarar görmesinden bu kadar keyif alan insanları görmek beni kahrediyor..
Filistin'de de Türkiye'de de pek çok Yahudi firma var ve özellikle benim gördüğüm,duyduğum çalışanlarına ne denli adil oldukları..
Ben kötü insanları sevmiyorum sadece..Ama kötü bir insanın bile asılmasını dileyemiyorum..Herkes hak ettiği cezayı bulmalı ama bunlar insanca olmalı.Tanrıcılık oynamak kimsenin haddine değil..Ben can vermedim can alamam..Can alınmasını dilemeye bile hakkım yok..

Ruh hastası görüşlerinizi içinizde saklayın..

Teşekkürler Norveçli doktor,teşekkürler Şili ve Venezuella..
Kusura bakma Türkiye atıp tutuyorsunuz ama İsrail'e savaş yakıtı sen gönderip 3 gün yas ilan etmek yüzsüzlük oluyor..
Teşekkürler Amerika daki 50 Yahudi ve çocuk Filistinliler..

Teşekkürler tüm insan kalanlara..

Not:Adolf Hitler'in resmini paylaşan insanların hepsinin ruh hastası olduğunu düşünüyorum.Demek insanların sabun yapılması bu kadar hoşunuza gitti manyaklar!! Güzel bir şey gibi paylaşıyorsunuz utanmadan..


4 yorum:

  1. En önemli şeyin insanlık olduğunu unutup kışkırtılıyorlar. Herkes üzülüyor. Suriyede iç savaştan kaçıp gelen insanları istemeyip saldıranlarda aynı zihniyet. Bu ne perhiz bu ne lahana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlık yok olmuş.Fikirlerimin ortak olduğu insanı bulmakta zorlandıkça mutsuzlaşıyorum çünkü herkes benimde nefret sözleri etmemi istiyor.
      Sormayın Suriye'li insanlar çok mutlu sanki burada olmaktan gibi ucube gibi davrananlar var.Benim hanım berberim Suriye'li ama inanın onu pek çok hanım berberden daha çok seviyorum çünkü çok çalışkan ve iyi kalpli bir kız..

      Sil
  2. Yavrum yazının başının sonuna kadar haklısın. Ya coco cola yı boykotla batırabilceğini sananlar var. çok komik. dünyanın en değerli markası olması bi yana 70 milyon hepsi içmese batar sanki. adamlar biz türkiye piyasasından çekiliyoruz der 30bin kişi işsiz kalır 100bin kişi bundan etkilenir. bunuda biz istihdam edemeyiz. kaldıki şirketin hisseleri halka arz edilmiş vaziyette. Ekonomiden anlamam ama bunu bilmeyecek kadar dünyadan da bir haber değilim. kaldı ki bu bir örnek.
    İşin insani boyutuna girmiyorum bile. Bi yandan ölüme lanet okuyup bir yandanda yahudileri keselim biçelimi benim mantığım almıyorda zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zamskacım..
      Yok çok cahiller ekonomi bilmene gerek yok biraz okur yazar,bilinçli insan zaten her şeyi kavrar.
      En önemlisi empati kurmak!
      Türk ticaretini yöneten büyük firmalar Yahudi zaten ..Eee devlet Türk yatırımcıları destekledi de onlar mı firma kurmadı.her şeyi düşünmeden böğürmek,hakaret hak getire..

      2 yüzlülük zaten ben insanlar ölmesin derken başkasını ölmesini talep edenleri anlamadım hiç kendim böyle olduğum için hep ters geliyor onları da tersliyorum zaten..

      Sil