17 Temmuz 2014 Perşembe

MİM : BEŞ KELİME

AŞK
Beni ben yapan kelime.Doğaya aşığım ben yapraklara dokunmaya nefes almaya,gülmeye,kuş cıvıldaşmalarını duymayı..
Bir gün yolda geçtiği her ota dokunan bir kız görürseniz o benim..Aşk yaşam sebebim..
HAYAT
İnişleri çıkışları olan ama her daim kendini mutlu olabilmene olanak sağlayan süreç..
UMUT
Her gün bende olduğuna şükür ettiğim şey..Umut etmek ne güzeldir..Umutsuz yaşanmaz..
ACI
Olmaz olasıca.."La vie est belle." filminde en istemediğimiz kişinin başına gelen için hissettiğimiz histir..Halbuki filmin adı hayal güzeldir di..
GÜLMEK
Benim hep yaptığım aktivitem diyebilirim..Gülmeyi seviyorum..Gülmek ağlamaktan daha kolay..Tüm kapıları açan ..Sevgiyi davet eden şey..

Bu mim'i tatlı Zamska' dan çaldım..
Herkes mimlidir..

3 yorum:

  1. Acı tanımlama n çok iyi olmus. Gulmek haklisin daha kolay ve gulumseyerek gittiğin hic bir kapi suratına kapanmaz hep gulelim biz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmediğimde lanetlenmiş gibi hissediyorum benim çevremde tüm sevdiklerim ailem güleç insanlar ben güleç insanları çok severim o yüzden :)

      Sil
    2. Benden kurtuluş yok mimledim=)

      Sil