19 Temmuz 2014 Cumartesi

Plaza Mim

Zamska yine beni mimledi tatlım benim ya o olmasa yok yani buralar ıssız..

 1) Kendinde en yetersiz bulduğun durum?
Benim en büyük yetersizliğim sabırsızlığım.Sabırsızlık huyum beni kahrediyor..
 2)Hayatında düzenlemen gereken şeyler?
Geleceğimi iyice planlayıp programlamalıyım.Ciddi anlamda yüksek lisans düşünmeye başladım fakat bunun için daha düzgün bir ders hayatına ihtiyacım var..
Odam derli toplu ama o kadar küçük bir yuva ki burayı daha çok toplamak isterdim..

3)Kendine yeni donanımlar katacak mısın? Ne ki onlar?
Fransızca mı geliştirmek istiyorum.
     Ayrıca meditasyonda da biraz daha gelişsem harika. 
4)Yapmak istediğin etkinlik var mı?Rotan ne ?
Eskrim kursuna gitmek istiyorum.Sinemaya uzun zamandır gitmedim falan filan..
5) Çocuğuna mirasın ne olacak? 5 seneye kadar yapabileceğin şeyleri söyle bakalım.
Kitaplarımı bırakacağım elbette ama benim onlara bırakacağım çok önemli bir mirasım var oda sevgi ve hoşgörü ..Benim sahip olduğum bu değerleri onlara sunmak istiyorum.Öyle çok hayal ettim ki nasıl bir anne olacağımı dilerim onlara iyi bir anne olurum ve yüzlerini kara çıkartmam.
5 yıl sonra bu zamanlarda anne olurum diye umuyorum.5 yıl içinde hala burada yazıyor olacağım muhtemel.Mezun olmuş olacağım,pek çok sınava girmeyi planlıyorum ALES,YDS,TOEFL vs kısacası hayatımı şekillendirecek bir 5 yıl içindeyim gibi geliyor..

Ben Tuxedo,Alis,4.tekil şahıs,Tulkas,Buddha ve aklıma gelen gelmeyen tüm blogger dostlarımı mimliyorum..


4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Böyle canım incecik bir kılıç oluyor ya olimpiyatlarda da varlar kafalarında kask oluyor işte o spor..

      http://yandex.com.tr/gorsel/search?text=eskrim&img_url=http%3A%2F%2Fsphotos-e.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F538956_346185628809116_212535196_n.jpg&pos=3&rpt=simage&uinfo=sw-1366-sh-768-ww-1349-wh-664-pd-1-wp-16x9_1366x768

      Sil
  2. Eskirim mi harika ya :) bi ara bende istedimde ben o kılıcın üstüne duserim kesin he :) fransizca ogrenmek isterim ama zor diyolar cok bilemedim :) cevapladigin icin teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yok canım o zaten incecik bir kılıç düşmezsin zararda görmezsin :) giysileri var ya onun :)
      Ben fransızca bir miktar biliyorum başlangıç seviye bakalım babam göndereceğim diyor inşallah sözünde durur..
      Ben teşekkür ederim sayende bu blog işliyor :)

      Sil