24 Eylül 2014 Çarşamba

Ayrılık

Zeze ile ayrıldık.
Açıkcası emin olmamakla birlikte aldatıldığımı hissediyor ve o kızla koyduğu 30 sarmaş dolaş resimde bunu destekliyor.
Tabii yanılıyorda olabilirim.
Ama bilmiyorum.
Ne ayrılırken gözlerinin dolmasına inanmadığım gibi buna da inanmıyorum.
Kendi her türlü şeyi yapıp bana görücü çıktı diye hayatı bana zindan edip küfür etmesi de cabası.
Neden Zeze böyle oldu bilmiyorum.
Yurt dışından geldiği güne kadar aşırı iyiydik ama geldiği gün kıskançlık krizlerine başladı.
Sanırım kişi kendinden bilir hesabıydı bu hakaretleri.
Neyse ben o resimleri görüp sesimi çıkartmıyordum ne olursa olsun inanmak istiyordum ona.
Ama pardonda ben hiçbir erkek arkadaşımla 30 sarma dolaş resim paylaşmam hele hele kız arkadaşımla hiç paylaşmıyorsam.
Büyük kavgalar ettik onun aşırı kıskançlığından hatta hatalı olduğunu kabul bile etti.
Gözleri yaşlarla benim inanmadığım ayrıldık.Sanırım bana sarılacaktı ama ben sessizce kalkıp yürüdüm gittim.
Hayatımda ilk defa deli gibi ağlamadım.
Belki de aslında çok doluyum acı çekiyorum ve uyuşukluk içindeyim.
Sevmiştim len.
Bu nasıl bir edep.
Yanına yar değil ten mi aradın da o kıza bu kadar sokuldun.
İnanın içimde yok bile kinim.
Öyle hissizim öyle fena.
Duygusuzum ağlamıyorum dünden beri gülüyorum..
Kabullenemiyorum.
Sanki bunlar olmamış gibi.Sanki Zeze bunları yapamaz gibi benim Zezem bu kadar iğrenç olamaz gibi.İnanmak istiyorum.
O pis lafları kıskançlığından söylememiş gibi saymak istiyorum.
Nedensiz onu affetmek istiyorum ama edemem.
Edemem..
İnanmıyorum ona o kıza da ona da güvenmiyorum.
Sen benimsin sarılamazsın yanak yanağa koyamazsın ağız ağıza giremezsin resim çekilemezsin hayır.
İşte böyle bir bitik ilişki daha..
Ne yazık ki Zeze de babasının oğlu nasıl babası annesini aldattıysa Zeze de beni aldattı.İtirafa gerek var mı.
O göz yaşları boşuna değil orada pişmanlığı utanmayı gördüm ben biliyordum.Göz temasından çekinmesi bu yüzdendi..

Buraya bir gün doğru adam bu diyerek sandığım ama yanıldığım zamanın sonundayım.
Teşekkürler koca yolda yine yanlışa bastım.
Yine de mutluydum.
Yine de pişman değilim sevdiğime.
Kaderim değilmiş bitti.Ama bir günümü bile ona harcadığıma üzgün değilim.Kızmayın bana artık hiçbir şeyin öncemi kalmasa bile öyle güzel günler yaşadığım bir adama nankörlük yapamam.
Hoşcakal Zeze.
"Aldırma, 
Severek yürüdük ,büyüdük bu masalda 
Aldırma, 
Sade bir tebessüm  bırak bana 
Ağlama,
Hazin bir son vardır tüm aşklarda..."


2 yorum:

  1. Canım benimm. Ne desem bilemiyorum. Hani hep derler ya büyüklerimiz vardır bir hayır diye. Öyle düşünmek lazım.
    İnsan birine alışınca onsuz olmaya da alışıyor.Sadece biraz zaman alacak tabi ki. Üzme kendini böylesi daha iyi belki de. Belki bir zaman sonra yine başlarsınız belli mi olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan artık çok zor bilmiyorum olmaz sanırım.Kesinde konuşmak istemem ama of .

      Sil