31 Ekim 2014 Cuma

Dişil

Selam dostlar..
Uzun bir aradan sonra yine yine ben.Bugün konular daha dişil olacak o yüzden şimdiden erkeklere şans veriyorum kaçın gidin buradan ya da okumaya devam edin.
Normalde bu denli dişil konulara girmek istemeyen biriydim ta ki bir Meme kanseri yazısı okuyana kadar.Üstünde okudum düşündüm kendi bedeni mi ele aldım ve neden bilinmez değişen görüşlerimi yaşadığımız bazı şeylere dokunmak istedim.

Bir gün her zaman ki gibi çeşitli makaleler okurken Meme kanseri yazısını okudum.Ve erkek doktorların bazılarının yorumları gözüme ilişti;"Kesilen sadece bir yağ parçası." diyorlardı.
Bizim eşsiz kıymetli memelerimiz erkekler için bir yağ parçası kimileri için güzel bir fantezi yuvası idi yorumlarda.
Açıkçası gözüme iğrenç geldi.Birde şöyle diyorlardı;"Ameliyatla göğüsleri kesilen ,alınan kadınlar çok üzülmemeli sadece YAĞ parçası."
Orada duralım.
Belki anatomik,fizyolojik açıdan yağ olabilir ama bir bayan için göğüs çok kıymetli.
El,ayak ne ise memede o denli kıymetli.
Belki zahmetli ama mühim, hayatımızın öyle bir uzun zamanı onunla yaşıyoruz onu koruyoruz ki bizim en değerli parçalarımızdan biri haline geliyor.
Hiç bir kadının memesinden olma düşüncesini seveceğini sanmam.Tamam koşarken bizi rahatsız ediyor yada durmadan erkeklerin acayip bakışları var ama o memelerin gün gelip bir bebeği beslemesi düşüncesi başlı başına güzel sonra o denli bütünleşince ondan ayrı kalma fikri de zorlaşıyor.
Yani bu kadar acımasız Yağ parçası diyemezsiniz.
Demeyin.
Diğer bir konu yine bilirsiniz biz bayanlar her ay düzenli olarak adet görüyorlar.
Nedense yine çok bilmiş erkeklerin garip yorumları;"Stresli kesin adetlidir,aman be ne var bunda.."ve benzeri.
Sevgili erkekler eşiniz,nişanlınız,aynı evde yaşadığınız yada birliktelik yaşadığınız bir bayan olmadığı sürece bilemezsiniz.
Neyi mi?
Bir kadının ne zaman adet görmüş olacağını ben bile dışarıdan anlamıyorum bayan olmama rağmen siz nasıl yorum yapıp adettendir diyorsunuz pes.
Öncelikle erkekler yüzünden yıllarca dişiliğimden ne denli soğumuşum bunu anladım mesela.Erkekler marketlerde pet alanlara uzaylı gibi baktıkları için yıllarca babamıza git dedik.
Fakat neden doğurganlığımdan utanıyorum ki buda dişi olmanın bir ürünü demek ki sağlıklı yumurtluyorum demek ki gebe kalabilirim mutlu olmalıyım ve oluyorum.
Çünkü önemli olan sizin uzaylı bakışlarınız değil.
Bu arada hastayken her kadın stresli olacak diye bir şey yok sadece kan kaybı ve kadınlık hormonlarımızın değişimi bazı farklılıklar yaratıyor ama bunlar da sizi hiç yoracak şeyler değil.
Ağrılar hakkında yorum yapıyorsunuz ya bunu da bilemezsiniz bilmediğiniz her şeye o kadar biliyor numarası nasıl yapıyorsunuz hiç anlamıyorum.
Arkadaş hastaneye gidip iğne vurulanlarımız var öyle yani ..Ve biz bu şekilde okula,işe,yemeğe gidiyoruz çünkü kadınlar kadar acıya dayanıklı yaratıklar ve acılarını gizleyen canlı azdır.Sizin yanınızdan ayrıldıktan sonra nice kızlar lavabolarda can çekişir ağrı ile ama çıkınca dimdik yürür.Dişillik güzel olduğu kadar zorludur , mücadele ister.
Ve son dişillik konumuz gene üstat jinekolog erkeklerimiz hamileliğe el atmış yorum yapmışlar ;" Vay efendim ne çok büyütüyorsunuz."
Avuç kadar rahmin büyüyüp basketbol topu şeklini almadığı  için ,buna dayanamayan karınların çatlaklar içinde kalmadığı için,göğüslerin 2 beden büyüyüp acımadığı için,bebeğine süt emziremediğin zaman ateşin 39 dereceye çıkmadığı için,bebek o denli büyük olduğu için nefes alamadığın için,1mm lik vajinan 10 cm açıldığı için ,20 kglık bir ağırlık ile kemiklerini yararak içinden çıkmadığı için haklısınız siz yorum yapabilirsiniz çünkü siz her şeyi bilirsiniz .
Birde hamileyken sokağa çıkma diyenleriniz var ki.
İşte siz toplumun kadınlığı ile dişiselliği ile o kadar uğraştınız ki bir ulus kadınlığından utandı.
Üretkenliğimizi gizler olduk.Kendi bedenimizden o denli utandık ki toplumun yarısından fazlası vajinusmus yaşıyor.

Fakat ben sayenizde dişiselliğimi sevmeyi öğrendim.Kendime kızdım bunlar bu kadar mükemmel şeylerken.Her şey yepyeni bir canlı taşımam ,üretmem, doyurmam için bende varken niçin utanacaktım.
Memelerimi seviyorum onlar yağ değil.
Dişi olmanın bana verdiği zorluğa rağmen her bir parçamı seviyorum.
Her ay beni ziyaret eden dostumu seviyorum o benim sağlıklı olmamın ,içimde mutluluk büyütebileceğimin teminatı.
Bayan olmayı sevin.
Bayan olmaktan utanmayın.
Bayanlar olarak kendimizi sevelim.
Ve rica ediyorum erkekler artık bazı şeylere yorum yapmayın.Ben bir erkeğin bedeni için yorum yapmam çünkü bilmiyorum anlayamam.
Erkek olmak güzeldir.
Kadın olmak güzeldir.


6 yorum:

  1. Tekrardan hoş geldin :-)

    Çok tartılaşılabilecek bir konuyu en güzel şekilde anlatmışsın. Bekara karı boşamak kolay derler ya onun gibi estetik güzellik haricinde belki bir çok erkek için bir anlamı olmayabilir, fakat sonuçta insanın tüm vücudu bir bütün ve bunun bozulması önemsenmeyecek bir durum değil... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan bedeni mühim ve özellikle bedenler metalaştırılmadan sevilmeli..
      Bayadır içimde kurmuşum bunu..

      Sil
  2. İnsanım doğası bu ama biz bunla barışık yaşamayı bir türlü öğrenemedik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükürler olsun ki zorda olsa doğamla barıştım artık :)
      Şükürler olsun sağlıklıyız :)

      Sil
  3. durmuş durmuş yine önemli bir konuyu yazmışsın. O kadar basit şeylermiş gibi konuşuyorlar ama bizi anlamaktan fersah fersah uzaklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bazen uzun süre düşünüyorum düşünüyorum sonra bam bir yığın yazıp gene gidiyorum yine düşünüyorum :)
      Hiçbir zaman biz olamazlar ,bizde onlar ben bunun ayrımındayım onlarda ayrımında olsa :)

      Sil