31 Ekim 2014 Cuma

Yanlış anlaşılan ben

Bu postu okuduğum bir kaç postu okumam sebep oldu.Nasıl yanlış anlaşıldığımı görmek beni şaşırtırken üzdü.
Beni bilen bilir ben diğer insanlar gibi bağırıp çağırıp bir şey yapmak yerine susmayı tercih eden biriyim.Anlıyorum ki zamanında bu farklı görülmüş.Ve ben çok değer verdiğim bir insanı incitmişim onun her zaman iyi bir insan olduğunu bilmeme rağmen o benim hareketlerimi anlayamamış ve posttan okuduğum kadarıyla biraz zalim olduğuma hükmetmiş ,hatta başkasını unutmak için onu kullandığımı düşünmüş
Bu denli zalimlik gösterdiğim tek bir kişi var ve o kişi de hatırlarsanız beni çok rahatsız eden bir polis gençti.
Kimseyi unutmak için kimseyi kullanmadım.
Susma sebebim bunu kendim için olduğundan çok karşımdakinin mutluluğu için kendimi çekmem ,yanlış bir söz söyleyip olmayacak hasarlara sebep olmaktan korkmamdır.
Kimsenin kalbini isteyerek kırmadım bir kırdıysam bin kırıldım.
Ve her bir kırıklarımı teker teker öptüm kalbime geri koydum.


2 yorum:

  1. İnsanların düşünceleri zamanla değişiyor, olaylara bakış açısı değişiyor ve bir çok insan olay sıcakken yanlış düşünceler ortaya koyabiliyor. Üzerinde durmamalısın, sonuçta sen kendini biliyorsun, çevrendekiler seni tanıyor. Hatta başkalarının görüşlerine göre ön yargılı olanlar bile seni tanırlarsa hatalarını anlayacaktır. :-)

    P.S.: Zalımsın Gülni... :D



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum öyledir ,anladığını sanıyorum.

      Sil