i love modaturkiye

28 Şubat 2014 Cuma

Yeni Dönem

Okullar açıldı..Tüm hafta okula gidip geldik genel olarak bir ders harici dersim olmadı ama yine de ben bugün harici gidip geldim..
Bu dönem daha dikkatli olmam gerekli farkındayım..
Hayatımda bence olumlu şeyler var..Tabii ki aşk değil ..Aşk olsa olumsuz olurdu bence..
Kendimin geliştiğimi hissediyorum sanki güçleniyor daha fazla ayaklarının üstünde durabilen bir genç kız oluyorum.Erkeklere muhtaç olmadığımı daha net fark ediyorum..
Her zaman kendime saygım olmuştur ama artık daha çok olduğunu hissediyorum..
Neyi sevdiğimi,kimleri sevemeyeceğimi ince çizgilerle değilde kalın çizgilerle biliyorum artık..
Aslında bu beni mutlu ediyor..Eskisi gibi yalnızlıktan yakınmadığımı fark edince kendimle gurur duyuyorum..Hala insanları kırmaktan korkuyorum ama artık insanlar benim istemediğim sürece bana yaklaşamıyorlar..Çenemi kapalı tutmayı da öğrendim son bir sene de eskisi kadar her şeyimi anlatmıyorum.Zaten hiçbir zaman sırları olan biri olmadım ama artık özel kavramım daha önemli..
Yeni dönem..Sadece okul olarak değil benim kendimi arama dönemim aynı zamanda ve bu bulduklarım beni mutlu etmeye bile başladı..
Geçen günlerde uzun süredir nefret ettiğim biri ve aynı zamanda korkularımla yüzleştim meğer aslında korkacak bir şey yokmuş..Başın dikse ve gururluysan hangi dağ seni ezebilir hangi kılıç boynunu kesebilir ki anladım ki ben değil o insanlar utanmalıymış..Utanmayan ben oldum onlarsa hamam böceği gibi ışığı görünce kaçanlar oldular..
Ben hatalarımı seviyorum..Hayatıma giren her iyi kötü insanın bir katkısı oldu yaşamıma..Dünümden pişman değilim yarında dilerim olmam..
Hayatta hiçbir şey bebekler sizden kıymetli değil..Kendi kıymetinizi unutmayın ha birde çok sevdiğim bir söz vardır;"üç kuruşluk adama beş kuruşluk değer verirsen o da seni aradaki iki kuruşla satar." yeap..

Adam haklı beyler dağılın..


19 Şubat 2014 Çarşamba

Zaman şıp diye geçiyor

Zaman ne kadar hızlı geçiyor geçen sene kocası tarafından dayak yiyen ve boşanan arkadaşım şimdi biriyle evlenecek..Sayılı günler kaldı..
Gördüğüm ve tanıdığım kadarıyla yeni damadımız arkadaşımın kıymetini bilecek,kültürlü ve bilgili biri en önemlisi saygılı ve canım arkadaşımı çok seviyor..
Gerçekten arkadaşımı çok seviyorum..
Günlerce onun için ağlayıp yeter artık diye isyan ettim..Ama demek tüm bu iğrençlikleri yaşayıp hayatının aşkını bulması gerekliymiş.Keşke geçmiş kötü günler hiç olmasaydı ama belki de hayat ona başka bir dünya öğretti.Şunu da unutmamak lazım eğer evlenip boşanmasa yaşadığı şehre gitmeyecek ve onunla hiç tanışamayacaktı sanırım bu kaderin ta kendisi..
Yada ben Pollyanna olduğumdan böyle olduğuna inanıyorum..
Tıpkı kendileri gibi sıcacık keyif dolu bir davetiye yapmışlar, kendileri yapmışlar çünkü arkadaşım bu sektörde kendine firma açtı.Ve gördüğüm en ama en güzel düğün davetiyesi..Eğer şayet bende bir gün evlenirsem kimde yaptıracağım belli..
Kendisiyle düğün provasına gittik.Dün kına gecesi için çerezleri poşetledik..
Geçen sefer kaçarak evlendiği için düğünü çok kötüydü ama şimdi tam kendi istediği gibi beş yıldızlı bir otelde kendi diktirttiği gelinlik ,kendi yaptığı davetiyeler..Kendi istediği ev mobilyaları..
Allah'ım yüzünü hep güldürsün..Bugünden sonra yüzünde günden güne daha çok gülücükler açsın..
O bunları yazdığımı bilmiyor ama onu her zaman çok sevdiğimi biliyor..
Zaman hızla akıyor..Bir gün bir bakmışım anne olacak..
Beni sorarsanız ders seçimleri ile uğraştım..
Aslında hayatımda beni seven insanları gördükçe çok mutluyum.Meğer ne dolu dolu insanmışım tüm tatilim sevdiklerimle geçti..Ama bir kaç sevdiğim arkadaşımı daha göremedim bile buda üzücü..
Aşk derseniz ona inanmıyorum..Sevgi deseniz artık benden kaçıyor ve bende kovalamak dahi istemiyorum.
En çok istediğim şey okuldan mezun olup,şu an çok gerçekleştirmek istediğim hedefimi başarmak..
Burada fazla kalarak aylaklık ediyorum..Ama tırnaklarıma bebek mavisi oje sürünce kuruyana kadar yazayım dedim..
Evrene kucak dolusu olumlu mesajlar..


Günün resmi

Artık size her gün çok beğendiğim bir kare resim paylaşmayı düşünüyorum..
Bence çok manidar..
Bazen tek bir kare ne çok şey anlatır..

Ben çok beğendim ya siz?

14 Şubat 2014 Cuma

Have to

Hedeflerini belirle..Birden fazla hedef yarat.
Kendini daha çok sev.
Daha az konuş.
Susmayı öğren.
Masa başında oturmaya alış.
Kendinin kıymetini bil.
İnsanların seninle ilgili senin sevmediğin,istemediğin hayaller kurmalarına izin verme.
İnsanların çıkarcı olduğunu asla unutma.

13 Şubat 2014 Perşembe

Sen bana hakaret edemezsin

Hayatta en sevmediğim insanlar belki de böyle insanlardır..
Şimdi bana yapılan bu hareket bir hakaret.Ve şu an sinirden ellerim titriyor.Asla o kişiye aynı şekilde tepki vermeyeceğim ama hem kalbimde hemde beynimde o kişiye dair ne varsa artık yok. Beni bir hayvanla özleştirdi.Teşekkür ediyorum kendisine ziraa eğer o insansa ben bir hayvan olmaktan sonsuz mutluluk içindeyim çünkü kendisi at gözlüklerinden daha dar bir zihniyet içinde olmak suretiyle ve hamam böceklerinden sonsuz özür dileyerek ki onların asla işlevlerini hor görmüyorum fakat bu haşerat bu mahlukat daha alt seviyede olabilir.
Öncelikle kendileri benim hayvan olduğumu söyleyen bu kişi,bu homo sapien, unutmamalıdır (Kingdom:Animalia) dır.Tabii o bunu kabul etmiyor..Nasıl unuttum hayvan olan bendim değil mi..
Bir insan bir bayana karşı hemde saygısızlık yapmayan,- ki yapsam bile bana hakaret etmeye hakkı olur muydu tartışılır.Yoktu.
Evet kendisi Homo sapien olarak çok üstün biri öyle üstün ki bana küfür gibi sözler sarf edebilir.Evet yaşasın erkeklik,yaşasın maçoluk, yaşasın insan olmanın sonsuz bilinci.
Ben bir senin deyiminle Pan troglodytes olmaya devam edeceğim.Kimseye bir zararım olmayacak hakaret etmeyecek,kendimi diğer canlılardan daha üstün görmeyeceğim.Sen Primatların yüz karası olabilirsin.Ben Pan troglodytes olduğum için çok mutluyum..

Kendime 14 Kubat hediyesi aldım

Yalnızlık utandırmıyor da sahtekar insanlar daha çok utandırıyor.Ben 22 senemde yine yalnız gireceğim üzgün müyüm asla.Kimsenin gönülden almadığı hediyesine ihtiyacım yok.
Bugün kendime hediye aldım.Bir süredir Maybelline fondötenim bitiyorum diye sinyal veriyordu bende ne marka alsam falan diye düşünüyordum Gratis'e girdik.Ablam kendine Loreal BB krem almış ve çok beğenmiş sende al dedi bende onu aldım.Birde dedim kendime hediye alayım nede olsa sevgililer günü kendime Maybelline color tattoo aldım.Benim göz kapaklarım nedense kuru farları çok tutmuyor bunların beni daha çok mutlu edeceğine inanıyorum bundan sonra daha çok fazlasını alacağım bu rengini sevdim..


Orijinal bu farında rengi belli olmamış siteden bulayım.
Soldakine çok benziyor gördüğüm kadarıyla ama sağdaki de hoşuma gitti onu da alırım bir ara..
Sevgilim yok diye üzülemem ..
Kimse kalbimi kıramaz sevinmeliyim..



7 Şubat 2014 Cuma

Mavin

Hiç bulamayacak mıyım gibi seni
Bir anlamsız boşluk var göğsümün ortasında
Gel yerleş istiyorum 
Seni hatırlamaya çalışıyorum mahşer gününden
Seni hatırlamaya çalışıyorum
Olur bir gülüşün vardır benim sevdiğim bir bakışın
Hiç bulamayacak mıyım seni
Bu evren yaşıyor biliyorsun değil mi
Bazen bize kendini duyurmak istiyor gibi geliyor 
Beni duyabilir misin 
Seni bulamamaktan korkuyorum
Seninle bir demlik çayı içmeliyiz deli gibi
Seninle susmalıyız uzun uzadıya içimden duymalıyım
Bu anlamsız günler de geçer
Ben hep maviyim senin için

G.


Röya-Bahar&Seninem


Gel, bu yolda bizi gözleyen bir eşqin sabahı var. 
Men, Senin o ömründen keçen bir gözel bahar. 
Gel, bu yolda bizi gözleyen bir eşqin sabahı var. 
Men, Senin o ömründen keçen bir gözel bahar.


Tam bir Röya hayranıyım.Bu kadın sayesinde Azericeyi daha çok sevdim.Bunun şarkılarıyla Azeri şarkılarından öğrendim pek çok kelimeyi..Benim için Röya çok başka..Artık dinleye dinleye Azericeyi sökmeye bile başladım diye bilirim.Artık şarkıları anlamak o kadar zor olmuyor benim için..Her zaman Röya'nın mahnılarını burada paylaşmak istiyorum..

O zaman en sevdiğim şarkılarından biri olan diğer şarkısını da paylaşayım.Eğer bu platformları görüyorsa gerçekten Türkiye'de ben ve kardeşim sıkı hayranıyız bilsin..Hep şarkı söylesin ..

Səninəm illər ötüb keçsə də bilki, yalnız səninəm.
Məndən uzaq düşsən də sənsən məni düşünən
Ömrümün ən gözəl şirin nəğməsisən.
Onu bil, illər ötüb keçsə də bilki yalnız səninəm
Mənnən uzaq düşsən də sənsən məni düşünən
Ömrümün ən gözəl şirin nəğməsisən.


Tatill

En sevdiğim şey tatiller.Ben uyumayı çok seviyorum yatak beni seviyor ve her gün ilk uyandığım an düşündüğüm " Akşam olsa da uyusam." ..Acaba gittikçe hayattan mı sıkılıyorum da böyle oluyorum diyorum içimden sonra.Aman boş ver uykum var şimdi düşünemem.Birde FarmBarn diye bir oyuna taktım gene ekin ekip biçiyorum.Koyunlar süt veriyor.Gerçek hayatta ne zaman böyle inek vari hayvan görsem uzak dururum.Hatta bir kere bayram ziyareti diye bir köye gitmiştik ki bizim köyümüz de yok yani biz hiç köylü olmamışız..Küçükken imrenirdim ama o gün o köye gidince imrenmem geçti çünkü biz yapamayız bir kere alışmamışız çünkü kardeşimle topuklularımız hayvan dışkısına battığında çığlık çığlığa kalmıştık.Tatilde ne yapacağıma gelince alışveriş planımız var kardeşim ile sonra yemek yemeğe gideceğiz.Bol bol yatacağım.Kitap okuyacağım.Breaking Bad izleyeceğim..
Tatil mucize bence..
Bu arada seçmeli dersim okulun en zor hocasının dersiymiş herkes şimdiden yazık sana diyor kesin kalmışım..Ki adam 3 final,3 bütünlemede kişi geçiriyor..Rabbim yanına geliyorum..
İyi tatiller..

5 Şubat 2014 Çarşamba

Platoniksapık

Aylar önce birine platonik olarak bağlanmıştım.Yani karşımdaki farkında değil bende masumca kendi çapımda bir oyun oynuyorum.Yani beklentisiz tamamen safça..Hani beni arkadaş olarak görüyor biliyorum bende onu görüyorum ama platonik oyunda eğlenceliydi..Hem üzmüyor hem üzülmüyordum ve son derece masumdu..
Sonra geçen haftalarda bana nasılsın iyi misin diye yazınca konuşmaya başladım.Ben zaten öyle rahatsız etmiyor ve genel olarak hani ciddi ağır olarak değil sadece biz konuşunca falan ilgileniyorum..
Derken bilirsiniz Facebookta böyle arkadaşlarınızın ne yaptığını gördüğünüz bir yerde bunun adını gördüm bir resim beğenmiş.Ben tabii ajan zibidi gonzalez olarak hemen acaba ne beğenmiş diye baktım bir de ne göreyim.Bir bayan poposu beğenmiş.Bildiğiniz kıç.Böyle hep insanın poposunun arasına kaçıyor hissi vermiyor mu diye düşündüğüm bir iç çamaşırı giymiş.
"Lannnn" diye söylendim.Midem fellik fellik kalkıyor ben hayali olarak bunu öyle masum öyle kibar yerine koyuyorum ki adam sapık.Tamam tüm erkekler sapık biliyorum.En masum erkek bile böyle iğrenç şeyler izliyorlar biz onları anlayamayız tamam ama iğrenç ya..
Sonra unuttum ben bu olayı aman bana ne be diye düşündüm.Derken ben olayı bilinç altımın derinliklerini atıp unuttum.Dersler falan derken..Bunu gördüm bir halini hatırını sorayım ayıp olmasın dedim.Derken çok konuşmadık bende internetten çıkacakken yine gözüme takıldı artık merakıma engel olamayıp baktım bu seferde çok ama çok ama çok büyük memelere sahip bir bayanı beğenmiş.Dedim bu sütü bozuk başka beğenmiş mi bakalım..Ajan ruhumla gezdim gezdim..Adamın tipini anlamış oldum.Koca göğüslü ,koca kıçlı ,koca dudaklı acayip tipli bayanlardan hoşlanıyor..
Ay umurumda değil eski bir platonik hoşlantımdı ama yine de gözümde bu kadar efendi olduğunu sandığım adamın sapık olduğunu görmek acayip bir şey..
Hayır tabii ki şu an böyle şeyler hissetmiyorum ama her masum erkeğin içindeki canavarı gördüm böylece..


2 Şubat 2014 Pazar

Günün nostalji şarkısı

Eskiden çok  sevdiğim bir şarkıydı..Dinlerken yine buldum..Nedense beni hep üzen bir şarkıdır..
Belki sözleri belki sözlerini bu kadar güzel söylemesi şarkıcının..
Yine bir şarkı koleksiyonu olacak yakında..


Yar terk-i diyar yollarında şimdi kalbim
 Tuzla buz oldum.... İncindim,örselendim
 Elimde tek kalan darmadağın ümitlerim 
Başardın en sonunda oldu bak istediğin.. Yaralı hayallerim...


Baktığım Her yerde sen
Aynalardan yansır gibi hayalin karşımda duruyor 
Gittiğim her yerde sen gölgem gibi adim adim peşimi bırakmıyor
 Sensizim seninleyim düşte miyim gerçekte mi ayrılmıyor
sensizim seninleyim yada sen hep benle
 Aklim kalbim de Yitiyor 
Ahh Yanımda başka Biri
 Aklımda Başka Biri
Bak Yanıyor bu Ask Yanıyor Yanıyor Diri Diri !!

//Off Nihan yaaaa sabah sabah beynimi dağıttın sağ ol .//

Bebeciğim ve benim son favorimiz

Yorumları size bırakıyorum ama biz çok sevdik..