15 Temmuz 2015 Çarşamba

Hep yeni şeyler

Selam;
Ah bu kız neler yapıyor diyenlere selamlar olsun ben neler yapıyorum da bu haftayı kısaca anlatmak isterim..
Öncelikle nar tanesi nur tanesi seviyom bir tanesi geldi :) Sevdiceğimin bloguna Tuxedo ya tıklayarak ulaşabilirsiniz..Okumayanlar için eski yazımı, mini açıklama ;Hayır biz blog aşkı değiliz,blogda tanışmadık,liseden beri tanışığız..
Size özetler geçe geçe anlatmak istiyorum.
Öncelikle Tuxedo ile geçen hafta Chios /Xios/Sakız Adasına gittik.Bu benim ilk yurt dışı çıkışımdı şimdi aa ne var yani ne kadar yakın diyebilirsiniz ama benim için çok özeldi.
Peki ilk izlenimlerim nelerdi.Ben bayıldım.İnsanlarına,sakinliğine,insanların terbiyelerine,harika şoförlerine,esnafına tamamen bayıldım.Ne yazık ki Türklerin çalıştığı yerleri hiç sevmedim.Zorla ürün satmaya çalışan tiplerdi.Ve kesinlikle Sakız adası ruhuna zarar veren tipler..Kısacası hemen sevdiğimle ilk mini yurt dışı seyahatimiz olması da beni çok mutlu etti.Benim bu aralar üstümde çok fazla uyku hali olduğu için her araca bindiğimiz an Tuxedo'nun omuzlarının yastık olarak kullanıp yattım.Çok güzel bir restorana gittik güney xios'da orada ilk kez Oyzo içtim.Ben normalde alkol kullanmayan biriyim sevemiyorum.Ama o gün ilk kez içtiğim bu tatlı rakıyı pek beğendim.Orada tekrar Tuxedo bana evlenme teklifi etse de tabii ki skype daki daha gerçekti .Ve yaşanmıştı artık yine de çok güzel bir yemek yedik ve içtik..
Tekrar Çeşmeye ve kalabalıklara dönmek gerçekten yorucuydu ben yine vapurda uyudum.Çeşmeden İzmir'e dönerken bacaklarımda meslek hastalığım yeni başlangıç varisler yüzünden ağrı olduğu için bacaklarım Tuxedonun üstünde uyudum ama bacaklarım ağrıdığı ve seğirdiği için hep sıçrayarak uyandım.

Geldik ve benim ailemdeki işgüzar yengeler yine anneme babama bizi internette gördüklerini yetiştirdiler..Bu olayın aslında başıda var..

Neyse velhasıl kelam unutmadan Almanya'ya gidiyorum oradan Fransa'ya nasipse Belçika ve Hollanda ya da geçeceğim..

Artık Tuxedo ile ailem tanışacak bir kaç hafta içinde ilk kahve içecekler ve Allah nasip ederse ölmez isek falan Kasım gibi sanırım tarih belli olmamakla sonbahar da sözleniyoruz..
Bahar bitişi belki yaz gibi de nişan olabilir yada yaz ortası..
Hem el alemin sözünden kurtuluruz ki bir şey yapmadık zaten 5 aya yakın o Avrupa'da ben buradaydım ama insanlar böyledir..Hemde ailelerimizin evine girer çıkarız bu bakımdan da iyi elbette..
Kısacası böyle anlayacağınız..


2 yorum:

  1. Canımın içi ne güzel anlatmışsın bizi! <3
    Nice yurtdışı seyahatlerine inşallah.

    Ah şu millet sussa ve sadece kendine baksa ya! :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah daha çok gezicez Ponçik :)
      Aman susarlar mı hemen babama beni ispiyonlamaları lazım babam bildiği halde :@

      Sil