3 Ağustos 2015 Pazartesi

İyi Dinlemeler Hepimize

Hayatımda bazı şarkılar var ki onları dinlemek bile bana pek çok kötü anı hatırlatırdı..Hatta öyle olunca dinlemezdim ..Fakat üstümdeki bu karanlıklar gitti ve bende kötü anılarımla vedalaşmak istedim ve aslında hepsi birbirinden güzel olan bu şarkıları sizlerle paylaşmak çok isterim..Artık hepsini dinliyorum ve bu benim özgürlüğüme özgürlük katıyor...
Zaman dedikleri gibi en büyük ilaçtır elbette insanda açılan yaraların izleri hep kalır ama önemli olan sızlanmak ve yaraları mı hatırlamaktır hayır önemli olan o yaralarla güçlenmek ve canın her yandığı an için ders almak ve hayat yolunda ilerlemektir..
Bundan sonra da hayatımı düşe kalka da olsa tüm olağanlığında savaşçı tadıyla geçireceğim..Ben olarak..Çoğalmaya çalışarak..Çoğaltarak..


90 lardan bu güzel şarkıyı kim dinlemek istemez..
Hatırlayanlar vardır belki aranızda..



Yine 90 ların bağrından bir parça..
Artık özgür bir parça...



İlk dinleyebildiğim şarkıydı ..
Canım güzel şarkı ..
Şukeladır..Hemen dinleyin..



Hey gidim hey 
Seviyorum bu şarkıyı..



Hasta derece güzeldir..
Dinleyin dinletiniz..



Orhancıyım arabesk ruhluyum 80 ler 90 larım ben ..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder