13 Aralık 2015 Pazar

Duygu

Sevmek ne güzel duygu .Hele sevdiğin seni seviyorsa.Evren kimseyi severken sevgisiz bırakmasın ne acıdır o bilen bilir.Tadan unutmaz..
Şükürler olsun hep güzel günlere inandım.
Sadece bana sevgili olmayan en iyi dostum olan birine sahip olduğum için öyle şanslıyım ki .Dilerim herkes bunu yaşar.
Saatlerce konuşsak doyamıyorum.
Ayrıldığımızda hemen özlüyorum.Bir gün görmesem yıllar geçmiş gibi geliyor.
Asla ne anlatacağım olmuyorum.Her şeyi tekrar tekrar yapmayı seviyorum onunla.Aynı kuyumcu önünde aynı takılara bakmayı,aynı yüzükleri defalarca seçmemizi,aynı saatlere binlerce kere bakıp yine de bıkmadan sevdiklerimizi birbirimize göstermeyi,hiç konuşmadan geçen sessiz ama mutlu dakikaları,sadece yüzüne bakmayı,binlerce kez elinin falına bakmayı,ellerimin falına bakmasından büyük mutluluk duymayı..
Bu duyguları değişemem ömrümce..
1 koca yılı bitirdik beraber ..Tanrı bizi utandırmasın öyle güzel geçti ömrüm onunla şu 365 günüm her gün severek her gün sevilmenin verdiği o essiz güvenle.Sarıldığımda kalbinin sesini duyacağımı bilerek...
Dilerim biz hiç eksilmeyiz çoğalır gideriz..Dilerim o kalp hep benimle atar ,bana atar,o gözler beni görür hep bana bakar..

2 yorum:

  1. Hep birlikte nice nice yıllara aşkım, aşk çiçeğim...
    Hislerime tercüman olmuşsun, gönüller bir kalpler aynı yolda olun, gözler sevdiğin iki çift gözden başkasını görmüyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah aşkımı azıcık şımartmak istiyorum :)

      Sil