28 Ocak 2016 Perşembe

Nazar

Siz inanır mısınız ?
Ben bazen inanıyorum..Bazen saçma buluyorum..14 ayımıza girmemize sayılı saatler kala..Herkes çok güzelsiniz nazar değer dedikçe ödüm kopuyor..Resim koydum mesela pişman oldum..Demeyin öyle ..Olmasın öyle pis şeyler..
Aman kıçımızı kaşıyalım..Dişimize vuralım boncuk takalım.Gerçi ben mavi gözlüyüm yetmez mi?
Of diyorum..
Bu ara Darcy yani Tuxedo hep çalışıyor hep işte..Özlüyorum ama sanırım bu güvenim hiç aklıma ters bir şey getirmiyor..
Arada kıskandırıyorum.."İrlandalılar İskoçlar ne yakışıklı of İskandinavlar da ne kadar uzun." diyorum ..Çok zalimim ...
Benim sevgilim de sarışın sayılır(sayılır ama değil sarı alt tonlu göçmen bebesi)...Türkiye ortalamasından da uzun şükür .. Ne isteyeyim Tanrıdan ben daha ...
Neyse nazarlardan korusun Tanrı o zaman bizi..

2 yorum:

  1. Maşallah diyelim bir şey olmaz, Allah nazarlardan saklasın. Mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil