21 Nisan 2017 Cuma

Sosyal Anksiyete İle Mücadele

Sosyal Anksiyete (Kaygı bozukluğu ) - her şeyden kaygılanma hali diyebiliriz.Her şeyden olmasa da bir çok şeyden diyebiliriz.

Ben ilaçsız olarak ne yaptım ,nasıl yaptım ;

  1. "Rezil olur muyum" diye düşünmeyi bırak hiç kimse kusursuz değildir.Seni sen seviyorsun ,ailen seviyor geri kalan da hayatından çıkıp gidebilir.
  2. Kalbin mi hızlandı - bebeğim sorun yok demek ki yaşıyorsun unutma beynini sen yönetiyorsun oda korku ve tehlike var sanıp adrenalin salgılıyor ve nabzın hızlanıyor .Korkmana gerek yok sen harika birisin.
  3. Kaygılar mı oldun yine - Kaygıdan kaçmaya çalışma ,nefes al sesli olarak bunu akıllıca yorumla.
  4. Elin ,ağzın mı uyuştu-Sakin ol sorun yok bunu kendine söyle ellerini hemen ısıt.
Merhaba öncelikle şunu demek istiyorum ki en önemlisi sizi anlayan farklı bir mantıkla düşünen bir insandır.Rezil olmayacaksınız ,korkacak bir şey yok .Ben 2 ay bu hisleri yaşadım ve 6 ay içinde de sadece telkinler ve mutluluk ile bunu yüzde 90 çözdüm.
Kaygılı mısın ? Hemen komik bir video izle .Yada meditasyon yap ,yada yürüyüş yap.Korkma ! 
Hangimiz kusursuzuz .

İnsanların neredeyse tamamı her gün yada hayatlarında bir kaç kere bunu yaşarlar sen sadece bunu sürekli yaşıyorsun ama kendine bunları öğretirsen inan ki eski sen olacaksın .Sen harikasın .

Bana bunu çözmem de yardımcı olan Tuxedo oldu.Teşekkürler.

Not:Ablamın dediği gibi asla ilaçlar çözüm değil zihin problemleri zihinle çözülür.Yani ne kadar anksiyete ilacı da alsanız siz kavramazsanız ve durumu kabullenip çözüm yaratmazsanız asla iyi olamazsınız.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder